ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون آیلتس صبح 7 مرداد ماه 1402 به علت لو رفتن سوالات آزمون لغو شد.

از ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزاری این آزمون در ایران لغو شده بود، دلیل این لغو را رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مشکلاتی اعلام کرده بود که اعتبار کشور را با مشکل مواجه می‌کند.  از سوی دیگر، یکی از سنترهای برگزارکننده آزمون و برخی مخاطبان علت لغو آزمون را لو رفتن سوالات اعلام کردند.

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به لغو آزمون آیلتس که قرار بود امروز شنبه ۷ مردادماه برگزار شود، گفت: «طی بررسی‌هایی که به عنوان ناظر آزمون آیلتس انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این آزمون نباید برگزار شود.»

یکی از مخاطبان انتخاب با ارسال متنی  نوشت: «آزمون ایلتس بعد از تعلیق چند ماهه از تیر ماه امسال دوباره شروع شد، البته با این شرط  که سنجش خودش نظارت کند و مراکز آموزش زبان، برگزار کننده باشند. اما متاسفانه بعد از دوماه، دوباره سنجش برگزاری آزمون ایلتس را تعلیق کرد، آن هم به بهانه صیانت و اینکه تقلب شده. 

بعلاوه، اعلام کردند که آزمون پیپری( کاغذی) در ایران برگزار نخواهد شد و فقط مدل کامپیوتری زیر نظر سنجش و در مراکز آموزش زبان، فقط هم در تهران برگزار خواهد شد اما متاسفانه با همین شرایط هم حاضر به برگزاری آزمون نیستند.

الان ثبت نام آزمون جدید از سوی سنجش تعلیق شده و کسی هم پاسخگو نیست که آیا کلا آزمون ایلتس متوقف  شده و اینکه علت چیست. 

 متاسفانه بچه ها مجبورند با هزینه بیشتر به کشورهای اطراف مثل ترکیه، عراق ، ارمنستان و امارات بروند. اینطوری هم ارز از کشور خارج می شود، هم اعتبار ایران کم می شود. »

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید