ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت با توجه به سختگیری هایی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای پیش دفاع و کفایت علمی وجود دارد، ۴۰ درصد دانشجویان دکترا نمی توانند کفایت علمی را در پیش دفاع دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سندی آماده کرده که بر سه محور راهبردی دانشگاه کارآمد و پایدار، دانشگاه سرآمد و پاسخگو و دانشگاه پرورشگر قوه عاقله و گسترش دهنده فضای انقلابی متکی است. ذیل این سه محور، پنج چرخش تحول آفرین داریم که یکی از چرخش های مهم، چرخش از اقتصاد شهریه محور و مبتنی بر ارزش افزوده املاک به درآمدهای دانش پایه و دانش بنیان پایدار است. برای این تاب آوری، ایجاد زیرساخت هایی مانند حسابیار، آموزشیار، پژوهشیار و... که امکان مدیریت داده های بزرگ را می دهد، توجه به فرهنگ سازمانی و عبور از دانشگاه صرف آموزشی و تقاضا محور به دانشگاه حل مساله بر اساس آمایش و توجه به سازمان یادگیرنده و درک تحولات و تطبیق خود با آن ضروری بود که در دانشگاه اتفاق افتاد و امروز سه ضلع سیاست ها و تدابیر دقیق و پیشرو، نیروی انسانی مجاهد و توانمند و پذیرای تحولات و شبکه دانشگاه عامل اصلی این پایداری است.

دکتر جهان بین تأکید کرد: بودجه امسال دانشگاه آزاد اسلامی که ۶۸ درصد آن متکی به شهریه است و ۲۲ درصد حاصل فعالیت های غیر شهریه ای و 10 درصد ناشی از ارزش افزوده و سود مالی نتیجه این امور است و تاب آوری و پایداری به دنبال دارد، حاصل اتفاق نیست.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید