ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از ارائه بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به مراکز دانشگاهی و صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات به محققان پسا دکتری اتخاذ خواهد شد.
رضا اسدی فرد در این باره گفت: از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که طیف وسیعی از مشتریان این خدمات بخش‌های دانشگاهی و صنعت بوده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاهی در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی عضویت دارند، افزود: این شبکه تا کنون توانسته است به روند توسعه ارائه خدمات کمک کند. این شبکه کار خود را در ابتدا با اعضایی از بخش دولتی آغاز کرد، ولی توانستیم در مدت ۱۵ سال، بخش خصوصی را به مشارکت در این کار ترغیب کنیم و امروز شاهدیم که بیشتر خدمات آزمایشگاهی توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود.
اسدی‌فرد خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان خود از ۱۲ هزار دستگاه که در شبکه فناوری‌های راهبردی به اشتراک گذاشته شده بودند، بهره بردیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید