ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جزئیات و شرایط جذب متقاضیان دکترای فراخوان شهریور ماه ۹۷ اعلام شد.
متقاضیان محترم جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام نمایند.
۱ ـ. اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر با ذکر معدل و مدارک شناسایی و رزومه علمی الزامی است.
۲ ـ. پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه‌ی کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، عضویت در هیئت تحریریه، داوری در مجلات معتبر علمی و غیره. اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه‌ی کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته‌ی رتبه‌ی اول دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه‌ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته‌ی تخصصی، فعالیت‌های فناوری
۳ ـ. آموزشی (سوابق تدریس، تهیه‌ی طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی)
۴ ـ. اجرایی (عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعداد‌های درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، توانایی استفاده از توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت‌های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه‌های تخصصی)
داوطلبانی که نقص پرونده‌ آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. می‌بایست نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید