ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرحله مصاحبه علمی متاخرین مصاحبه های دکتری سال 1396 دانشگاه آزاد از هفتم مردادماه در استان های مختلف کشور آغاز شد.
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این فراخوان آخرین فرصت داوطلبان بازمانده از مصاحبه علمی دوره دکتری است.
تمامی متقاضیان واجد شرایط مصاحبه مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند مطابق جدول زمانی در تهران و مراکز استان‌ها برای شرکت در مصاحبه علمی مراجعه کنند و تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه هم اعلام خواهد شد.
بازماندگان از این آزمون علمی می توانند از امروز، هفتم مردادماه به ترتیب در استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم (روزهای 7 تا 8 مرداد) سمنان، گلستان، گیلان و مازندران ( روزهای 8 و 9 مرداد) خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی ( از 9 تا 10 مرداد) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد ( 10 تا 11 مرداد) اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی ( 11 تا 12 مرداد) ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد (12 تا 13 مرداد) کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان (13تا 14 مرداد) و آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل و زنجان (14 تا 15 مرداد) حضور یافته و در این مصاحبه شرکت کنند.
از آنجا که معدل و نمره پایان‌نامه درج‌شده در زمان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون، ملاک دعوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته است، داوطلبان این دوره باید اصل، تصویر مدرک فارغ‌التحصیلی و ریز نمرات تأیید شده خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.
در این دوره نیز هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه اعم از با ‌آزمون و بدون‌ آزمون باید در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ 700 هزار ریال و قبل از حضور در جلسه مصاحبه، به مسئول مربوطه تحویل دهند.
داوطلبانی که در بیش از یک رشته گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته- گرایش- استان مبلغ 700 هزار ریال را به حساب اعلام شده، واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور جهت فرآیند مصاحبه علمی ارائه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید