ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

انتخاب رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون رشته های گروه پزشکی سال 1401 آغاز شد.


داوطلبان می توانند با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته محل های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت از تاریخ 7 لغایت 9 آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.
فقط افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند و در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند و یا انتخاب رشته محل نکرده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.
تذکر: با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، لذا استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل هستند.
زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت (نیمسال اول یا نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و یا نیمسال اول سال تحصیلی آینده) توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواهد شد. لذا داوطلبان دقت لازم را در انتخاب خود مبذول نمایند.
همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابه جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچ گونه تغییر در محل پذیرش بعد از اعلام نتایج انجام نخواهد گرفت.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید