ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای در خصوص کارت ورود به جلسه، آدرس حوزه امتحانی، استعداد درخشان و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 توضیح داد.

آزمون طی نوبتهای صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 خرداد 1401 در 34 حوزه امتحانی برای 43 رشته و 11 مجموعه برگزار خواهد شد.
شروع روند آزمون نوبت صبح ساعت 7:30، برگزاری آن رأس ساعت 9 صبح و شروع روند آزمون نوبت عصر ساعت 14:30، شروع آن رأس ساعت 16 عصر می باشد. مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته ها به مدت 160 دقیقه می باشد.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 10 صبح تاریخ 1401/03/01 لغایت 1401/03/04 بوده و به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به همراه برگه راهنما قابل دریافت می باشد.
داوطلب ملزم است از کارت خود پرینت گرفته و به همراه داشته باشد. به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون دریافت کارت امکانپذیر نمی باشد.
از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه و ماسک، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. هیپ گونه مدرک شناسایی به جز کارت ملی و شناسنامه قابل پذیرش نبوده و از ورود به جلسه آزمون ممانعت خواهد شد.
افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند، از قسمت فراموشی کد رهگیری اقدام نمایند.
افرادی که ثبت نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده اند، در صورتیکه موفق به دریافت کارت نشوند، درخواست خود را (کد ملی الزاما درج شود) سریعا در قسمت پاسخگویی- ارسال درخواست- دسته بندی پشتیبانی سایت ارسال کنند تا واحد ذیربط بررسی لازم را به عمل آورد و نتیجه را از طریق سایت به ذینفع اعلام نماید.
در پی اعلام برخی از داوطلبان مبنی بر لزوم تصحیح کد ایثار سهمیه رزمندگان و ایثارگران و یا تصحیح سهمیه مورد استفاده، در طول مدت دریافت کارت ورود به جلسه، تصحیح سهمیه با انتخاب گزینه مربوطه امکانپذیر می باشد. لذا داوطلبان می توانند در این مدت سهمیه خود را اصلاح نمایند.
داوطلب پس از ورود به صفحه مربوط به دریافت کارت، سه مرحله زیر را در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی باید انجام دهد:
مرحله اول: پس از ورود با کد رهگیری، ابتدا فرم خواظهاری قابل رؤیت می باشد. داوطلب پس از تکمیل و تایید این فرم، به مرحله دوم وارد می شود. این فرم فقط در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال می باشد. لازم به تأکید است پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، تکمیل این فرم امکانپذیر نخواهد بود ولی جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون قابل ویرایش می باشد. (عدم تکمیل فرم خوداظهاری سبب عدم دریافت کارت و عدم امکان شرکت در جلسه آزمون خواهد بود)
مرحله دوم: پس از تکمیل فرم خوداظهاری مندرج در همین سامانه، گزینه ویرایش معدل فعال می شود. داوطلب با انتخاب گزینه ویرایش وارد صفحه تصحیح معدل شده و نسبت به تایید (با انتخاب گزینه کارت آزمون) یا تصحیح آن (با انتخاب گزینه ویرایش معدل) اقدام نماید و سپس گزینه ثبت نهایی زده شود. این مرحله فقط همزمان با فعال بودن دریافت کارت، فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد. معدل ثبت شده در این مرحله ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد. به هرگونه درخواست جهت تغییر معدل و تصحیح آن بعد از پایان زمان دریافت کارت ورود به جلسه ترتیب اثر داده نمی شود.
مرحله سوم: پس از اتمام و ثبت نهایی دو مرحله قبلی، دریافت کارت فعال می شود و داوطلب می تواند کارت خود را دریافت نماید در صورتیکه در دو گروه ثبت نام نموده باشد دو کارت دریافت خواهد نمود. همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.
کلیه داوطلبان می توانند نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کنند. کلیه دانشجویان سال آخر که تا 1401/06/31 فارغ التحصیل می شوند می بایست معدل دریافتی تا تاریخ 1401/02/31 را طبق مفاد صفحه 31 دفترچه راهنمای ثبت نام و توضیحات فرم معدل وارد نمایند. دانشجویان متقاضی سهیمه استعداد درخشان با آزمون نیز همانند سایر دانشجویان به همین صورت عمل نمایند به عبارتی میانگین معدل هفت ترم گذشته را دانشگاه محل تحصیل به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد نمود.
متقاضیان استعداد درخشان بدون آزمون که با شرایط عادی یا با استفاده از سهمیه با آزمون، در جلسه آزمون شرکت خواهند نمود، می بایست مراحل دریافت کارت را انجام دهند ولی آن دسته از این متقاضیان که تمایلی به شرکت در جلسه آزمون ندارند نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه ندارند. ولی معدل خود را در صورت نیاز تصحیح نمایند.
تغییر حوزه امتحانی یا رشته امتحانی افرادی که به هر دلیلی رشته امتحانی یا حوزه امتحانی خود را اشتباه وارد نموده اند امکانپذیر نمی باشد.
داوطلبان متقاضی سهمیه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون) دقت نمایند از تاریخ 4 لغایت 6 تیرماه می بایست در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام این سهمیه را انجام دهند تا به هنگام انتخاب رشته محل تحصیل، مجاز به ثبت اولویتهای خود باشند. بدیهی است افرادی که ثبت نام این مرحله را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست خواهند داد و متعاقباً اقدامی میسر نخواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید