ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401-1400 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قرار گرفت.
ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی 10 لغایت 17 مهر ماه بر اساس اعلام هر یک از دانشگاههای پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه، می باشد. لذا کلیه پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.
بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جایه جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.
عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخهای مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند.
داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.
کلیه متقاضیان از طریق وارد نمودن کد رهگیری نتیجه را مشاهده خواهند نمود.
کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون که از طریق دانشگاه جهت استفاده از این تسهیلات معرفی شده و در آزمون شرکت نموده اند دقت نمایند از فرصت یکبار خود استفاده کرده اند و دیگر مجاز به استفاده از این سهمیه نمی باشند.
کلیه پذیرفته شدگان در اولین اولویت انتخابی حائز شرایط پذیرش از نظر علمی، پذیرفته شده اند. بسیاری از پذیرفته شدگان در اولویتهای بعد از محل پذیرش کنونی، حائز رتبه خوب می باشند. با توجه به اینکه فرد با آگاهی کامل انتخاب رشته محل نموده است، لذا جابه جایی در اولویتهای رشته محل بعدی امکان پذیر نمی باشد.
یکی از شرایط پذیرش در سهمیه های رزمندگان و ایثارگران و استعدادهای درخشان با آزمون کسب حدنصاب لازم می باشد، لذا داوطلبان این سهمیه ها که حدنصاب لازم را کسب نکرده اند، حائز شرایط پذیرش در این سهمیه نشده اند. به عبارتی داوطلب در مرحله نخست در چندبرابر ظرفیت پذیرش دارای حدنصاب بوده و مجاز به انتخاب رشته محل شده است ولی در این مرحله (به اندازه ظرفیت پذیرش) حائز حدنصاب لازم نشده است. همچنین ممکن است تعدادی از متقاضیان این سهمیه ها علی رغم کسب حدنصاب جزء پذیرفته شدگان نباشند، که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت پذیرش با نفرات حائز نمرات بالاتر این سهمیه می باشد.
افرادی که مجاز به انتخاب محل شده و انتخاب محل خود را انجام داده اند، مجدداً کارنامه ای در رابطه با رشته محلهایی که انتخاب کرده اند دریافت می کنند که جایگاه داوطلب را در هر یک از دانشگاههای انتخابی اش در مقایسه با سایر افرادی که این دانشگاه را انتخاب کرده اند نشان می دهد. این کارنامه ساعت 14 روز سه شنبه 6 مهر 1400 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قرار خواهد گرفت.
هر گونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی منوط به طی مراحل مربوطه و موافقت شورای سنجش و پذیرش می باشد. بنابراین نیمه دم آبان ماه در رابطه با اجرا یا عدم اجرای تکمیل ظرفیت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید