ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفت.
آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی پنج شنبه و جمعه گذشته یعنی ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه طی دو روز متوالی برگزار شد در این آزمون تعداد ۸۱ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. همچنین تعداد ۳۵ دانشگاه و ۶۱ حوزه امتحانی به عنوان برگزاری این آزمون در نظر گرفته شد و به این ترتیب تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشت.
فرایند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و آزمون راس ساعت ۹ صبح برگزار شد. در نوبت عصر نیز فرایند برگزاری از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و آزمون راس ساعت ۱۶ برگزار شد.
با اتمام فرصت دریافت کارت و تکمیل فرم خوداظهاری، داوطلبانی که طبق فرم خوداظهاری جزو داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا بودند، شناسایی شدند و اسامی آنها برای انجام هماهنگی‌های لازم به کلیه دانشگاه‌های مجری آزمون ارسال شد.
وزارت بهداشت اعلام کرده که بر اساس فرم های خود اظهاری که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی تکمیل کرده‌اند، تعداد ۴۹۵ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا بودند.
به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، محل امتحان افرادی که مبتلا به بیماری کرونا بودند از سایر داوطلبان جدا شده و داوطلبان کرونایی در فضایی مجزا امتحان دادند .
کلید اولیه سوالات آزمون ارشد پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت منتشر شد و داوطلبان تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۸ مرداد فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید