ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز امور اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت اعلام کرد: تمام متقاضیان ورود به خدمت اعضای هیئت‌علمی، ملزم به شرکت در فراخوان‌های جذب و سپری کردن تمام مراحل جذب از منظر صلاحیت عمومی و علمی هستند.
بنابر اعلام مرکز امور هیئت‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، تمام متقاضیان ورود به خدمت اعضای هیئت‌علمی، ملزم به شرکت در فراخوان‌های جذب و سپری کردن تمام مراحل جذب از منظر صلاحیت عمومی و علمی هستند. این تصمیم برگرفته از ماده ۱۱و تبصره‌های ۱ تا ۴ آیین‌نامه اداری استخدامی اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
بر اساس ماده ۱۱ آیین‌نامه اداری استخدامی اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت که در فصل یک این آیین‌نامه آمده و در ارتباط با نحوه فعالیت اعضای هیئت‌علمی است: «خدمت قابل قبول به حضور فعال عضو هیئت‌علمی در دانشگاه و اجرای فعالیت‌های هفتگانه و شرکت در کمیته‌ها و شوراهای دانشگاه و یا سایر امور اجرایی که از طرف دانشگاه به وی محول می‌شود.»
براساس تبصره ۱ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارمندان غیر هیئت‌علمی مجاز هستند در صورت دارا بودن شرایط مساوی مشابه با سایر متقاضیان، در فراخوان جذب شرکت‌کنند.
تبصره ۲ این آیین‌نامه درباره نحوه جذب دارندگان مدارک کارشناسی‌ارشد توضیحاتی ارائه داده است، براین اساس،استخدام دارندگان مدرک کارشناسی‌ارشد، فقط در موارد خاص و برابر ضوابط این آیین‌نامه است.
با توجه به تبصره ۳ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت، مستخدمین غیر هیئت‌علمی در صورت تبدیل وضعیت به هیئت‌علمی، مشمول ماده ۱۲ آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت‌علمی هستند و ابتدا به صورت پیمانی به کارگرفته می‌شوند.
بر اساس تبصره ۴ آیین‌نامه، ایثارگران واجد شرایط عضویت در هیئت‌علمی براساس قانون «ایثارگران جهت ورود به خدمت به عنوان هیئت‌علمی» ملزم به شرکت در فراخوان و سپری کردن مراحل صلاحیت عمومی هستند.
همچنین در ماده ۱۲ آیین‌نامه اداری استخدامی اعضای هیئت‌علمی وزارت بهداشت، آمده است: استخدام اعضای هیئت‌علمی در بدو خدمت به صورت پیمانی و صرفاً از طریق فراخوان از بین متقاضیان واجد مدرک دکترای تخصصی، دانش‌نامه تخصصی (بورد) یا بالاتر است. مدت قرارداد ۱ تا ۳ سال است و حسب نظر دانشگاه قابل تمدید است. در صورت ارتقاء به مرتبه بالاتر با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه، به وضعیت رسمی آزمایشی و پس از ۳ سال در صورت کسب پایه‌های سالانه به رسمی قطعی تبدیل می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید