ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با شیوع و همه گیری کرونا در ایران خط اول مبارزه همکاران نظام سلامت بودند و بیشترین حضور مربوط به پرستاران بوده است و باید از پرستاران حمایت مادی و معنوی شود.
آقای عباس عبادی افزود: بازخورد کار پرستاران در نزد مردم بسیار خوب بوده است، اما نظام سلامت نیز وظیفه خود می‌داند در حد توان جبران این خدمت را انجام دهد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: در دو نوبت فوق العاده ویژه و پاداش کرونا مرتبط با کارکنان وزارت بهداشت جاری شد، اما متاسفانه تعداد آن کاهش یافت.
آقای عبادی با اشاره به جزئیات این بسته حمایتی، ابراز داشت: کار کارشناسی بسته حمایتی پرستاران صورت گرفته و آماده ارسال به ستاد ملی کروناست، امیدواریم با نگاه عمیقی اجرای آن تسهیل شود.
وی با بیان اینکه مهمترین موضوع بسته حمایتی استخدام و تبدیل وضعیت همکاران است، گفت: کارکنان رسمی، قرار دادی، شرکتی، پیمانی و همکاران جوانی که در طرح نیروی انسانی به ما اضافه شده اند به ویژه پرستاران درخواست تبدیل وضعیت شده‌اند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به اینکه جاری کردن فوق العاده خاص از مهمترین برنامه پبشنهادی به ستاد ملی مقابله با کروناست، ابراز داشت: این موضوع پیشتر در قانون پیش بینی شده بود و برخی دستگاه‌ها اجرایی کرده بودند.
آقای عبادی معافیت مالیاتی، قانون ایثارگری برای همکاران را از جمله مفاد بسته حمایتی برشمرد و افزود: امیدواریم این بسته حمایتی به تصویب ستاد ملی کرونا برسد.
وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کادر سلامت مربوط به وزارت بهداشت است، تصریح کرد: ۳۰ درصد نیز مربوط به تأمین اجتماعی، بخش خصوصی و نیرو‌های مسلح است و گلایه این همکاران نیز در خصوص پرداخت نشدن آنهاست.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید