ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از اختصاص ۵۳ هزار مجوز جدید استخدام نیروی انسانی به آموزش و پرورش خبر داد.
جمشید انصاری افزود: آموزش‌وپرورش به لحاظ گستردگی و حضور در اقصی نقاط کشور و حجم وسیع خدمات گیرندگان این مجموعه و دانش‌آموزانش که هرساله تعداد آن‌ها رو به افزایش است و نیز به دلیل ارتباط غیرمستقیم با خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان، توجه بیشتری را نسبت به سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در حل مسائل می‌طلبد.
انصاری مهم‌ترین مساله آموزش‌وپرورش را تامین نیروی انسانی دانست و گفت: بر اساس آمار در طول ۴ سال گذشته ۱۸۶ هزار مجوز استخدام از محل ماده ۲۸ قانون تاسیس دانشگاه فرهنگیان و از طریق صدور مجوز برای دانشجو معلمانی که از طریق کنکور وارد این دانشگاه می‌شوند، داده‌ایم و در کنار آن برخی مجوز‌ها برای تبدیل وضعیت نیرو‌های حق‌التدریسی براساس قانون مصوب مجلس داده شده است که در مقایسه با دوره قبل در جذب نیروی انسانی افزایش ۳ و نیم برابری را نشان می‌دهد و این نشانگر توجه دولت به حوزه آموزش‌وپرورش است.
وی در خصوص صدور مجوز در جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال جاری ۴۷ هزار و۳۰۰ مجوز جدید برای جذب نیروی انسانی به آموزش‌وپرورش داده‌ایم و ۵ هزار مجوز نیروی جذب نشده هم از سال قبل داشتیم که در مجموع ۵۳ هزار مجوز استخدام جدید به آموزش‌وپرورش داده شد که ۲۰ هزار نفر آن‌ها از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان و مابقی آن‌ها از طریق آزمون و پس از گذراندن دوره‌های یک ساله دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (فتانه)

    سلام میخواستم بدونم این ازمون استخدامی که امسال هستش ۲ ماهه میتونم مطالب و بخونم؟ و اینکه حد نصاب قبولیش در دبیری زیست شناسی چقده؟ و اینکه شنیدم سطح سوالات ازمون استخدامی هم سطح کنکور وزات علومه درسته ایا میشه از سوالات علوم به عنوان نمونه سوالات استفاده کرد در دروس تخصصی

  • سلام
    از آزمونهای استخدامی اطلاع چندانی نداریم

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید