ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس گفت: با تکمیل 2 بیمارستان در حال احداث شهرستان خوی، مقدمات جذب و استخدام بیش از 370 نفر در مراکز بیمارستانی و درمانی این شهرستان فراهم شده است.
سید تقی اظهار کرد: به زودی آزمون استخدام 375 نفر از تحصیل کرده های مرتبط در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و سایر رشته های مرتبط برای به کارگیری در 2 بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خوئی برگزار می شود.
فرماندار خوی هم با بیان اینکه تکمیل این 2 بیمارستان از نیازهای اساسی مردم خوی در بخش سلامت است، اظهار کرد: شتاب گرفتن عملیات ساخت این مراکز درمانی، امیدهای مردم را برای بهره برداری در اوایل سال آینده بیشتر کرده است.
سیدمحمد عابدی همچنین از اجرای 8 طرح بزرگ در بخش حوزه فضاهای درمانی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
دکتر منصور محمودزاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی وبهداشتی از تصویب چارت سازمانی این دانشکده و تفکیک آن از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: امسال برای اجرای طرح های این دانشکده ردیف اعتباری مستقلی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید