ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران گفت: ورشکستگی و تعطیل شدن آزمایشگاه ها یا پایین آمدن کیفیت خدمات آزمایشگاهی پیامدهایی است که در صورت نبود توجه جدی مسئولین به موضوع چالش های آزمایشگاهی ایجاد می شود.


وی با ابراز تاسف از افزایش نیافتن تعرفه خدمات آزمایشگاهی در ابتدای سال 94 گفت: این تعرفه ها نه تنها افزایش نیافت بلکه ضریب k مساوی20 هزار تومان که مربوط به سال 93 بود در سال 94 به 17 هزار تومان کاهش یافت.
سزاوار کمالی ادامه داد: هم اکنون نیز تعرفه آزمایش ها مربوط به سال 93 است.
وی در ادامه افزود: هزینه های جاری آزمایشگاه ها به صورت نقدی پرداخت می شوند و چون اکثر بیماران بیمه هستند و سازمان های بیمه در پرداخت مطالبات آزمایشگاه ها تاخیرهایی بیش از 8 ماه دارند این موضوع منجر به مشکلات جدی برای قشر خدوم آزمایشگاهی کشور شده است.
سزاوار کمالی در ادامه افزود: به دنبال مکاتبات انجمن های آزمایشگاهی و سازمان نظام پزشکی، وزیر محترم بهداشت دستور داد کارگروهی متشکل از کارشناسان باتجربه برای تعیین ارزش واقعی خدمات آزمایشگاهی تشکیل شود.
دکتر سزاوار کمالی با پیشنهاد اینکه در طرح های کلان کشوری مسئولین وزارت بهداشت از نظرات کارشناسی انجمن های آزمایشگاهی نیز گفت: اما همکاران آزمایشگاهی با بردباری و شکیبایی این مشکلات را تاکنون تحمل کرده اند بنابراین رسیدگی مسئولین به این موضوع در اسرع وقت الزامی است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید