ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

امید فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان در رابطه با برگزاری اولین کنفرانس ملی ایمنی غذا اظهارداشت: بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت حدود 8 سال است که با رویکرد و نگرش علمی سعی می‌کند همایش‌هایی را در رابطه با ایمنی غذا برگزار کند که نخستین همایش در رابطه با اصلاح الگوی مصرف در مقوله سلامت بود.
وی افزود: شعار سازمان جهانی بهداشت «بهداشت غذا از مزرعه تا سفره» است و وزارت بهداشت نیز با توجه به شعار WHO و با همت بسیج جامعه پزشکی اقدام به برگزاری اولین کنفرانس ملی ایمنی غذا از مزرعه تا سفره کرده است.
معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس ملی ایمنی غذا از مزرعه تا سفره به همت بسیج جامعه پزشکی، گفت: ارتقاء سطح دانش فردی و اجتماعی در مورد تغذیه ضرورت دارد.
فتحی‌زاده افزود: کنفرانس ملی ایمنی غذا از مزرعه تا سفره دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پیراپزشکان همچنین فارغ‌التحصیلان دکترای صنایع غذایی است و حدود 400 نفر برای حضور در این کنفرانس که امروز در سالن همایش‌های بیمارستان امام خمینی برگزار شد شرکت کردند.
وی در پایان گفت:بسیج جامعه پزشکی تلاش می‌کند که با برنامه‌های عملیاتی تنظیم شده حداقل یک همایش ملی را در طول سال برگزار کند که برگزاری نخستین کنفرانس ایمنی غذا از مزرعه تا سفره در همین راستا است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید