ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه توضیحاتی درباره فعالیت مراکز خدمات سلامت روان (سراج) از افزایش این مراکز به ۷ مرکز در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.     

حسین قناعتی» رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره مراکز خدمات سلامت روان سراج که تحت پوشش این دانشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: سلامت یعنی حال خوش و حال خوش هم یعنی سلامت جسمی، روانی و اجتماعی. ما باید سلامت روانی مردم را نیز در نظر بگیریم. فردی که اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، اگر مشاوره‌های لازم را دیده بود، این اتفاق دهشتناک و فاجعه‌بار رخ نمی‌داد، خیلی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است، قتل‌هایی که رخ
می‌دهد و درگیری‌هایی که اتفاق می‌افتاد، ناشی از مسائل کوچک روانی است که قابل درمان و در اکثر موارد قابل کنترل است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در مجموع در زمینه ایجاد سلامت روان نیز برنامه‌های جدی داریم. دوری از سیگار، الکل و مواد مخدر، حل معضلات آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان کار همه زنجیره‌وار دست به دست هم می‌دهند و یک بدنه را تشکیل می‌دهند که اگر ما می‌خواهیم جامعه‌مان سالم باشد، باید به تک تک این فاکتورها توجه کنیم.

قناعتی درباره بیماری‌هایی که در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی تهران شناسایی شده است، گفت: پویش پرفشاری خون و دیابت در ماه گذشته انجام شد و کل کشور در این پویش تحت بررسی قرار گرفت. در زمینه آسم و بیماری‌های شایع کودکان و بیماری‌های عفونی به طور مرتب در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران رصد صورت می گیرد. هر مسئله عفونی که دیده شود که جنبه اپیدمی داشته باشد، سریعا به مراکز وزارت بهداشت گزارش داده می‌شود و خودمان نیز وارد عمل می‌شویم
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات ما نظارت بر سلامت مادران باردار است و این کار با شدت و دقت انجام می‌شود تا جنین و مادر تغذیه مناسبی داشته باشند و از سلامت کامل برخوردار بوده و مکمل‌های لازم را دریافت کنند. در این زمینه نیز از کمک خیرین استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید