ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

قائم مقام بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارایه بسته های نوین سلامت خبر داد.
جعفر صادق تبریزی اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهداشتی کامل در مراکز بهداشتی،بسته های نوینی تحت عنوان سلامت روان ،تغذیه ، غربالگری بیماری ها وعوامل خطر به بسته خدماتی پیشین اضافه شده است .
وی ازنیاز به جذب نیروی انسانی در این مراکز آموزشی گفت و افزود : اجرای کامل طرح وارایه همه این خدمات نیازمند نیروی انسانی است.
وی بیان کرد: همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند اقداماتی را انجام دهند که پاسخ گوی نیاز مردم در حوزه سلامت باشند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازنیزدراین آیین گفت: عملیات اجرایی احداث مراکز خدمات جامع بهداشتی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت و درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی خوزستان انجام می شود.
شکر الله سلمان زاده افزود: قرارداد تفاهم نامه سه جانبه وزارت بهداشت، استانداری خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای احداث 162 پروژه در قالب تفاهم نامه با مبلغ 10میلیارد ریال تعریف شده که از این مبلغ 50درصد آن سهم وزارت بهداشت و 20 درصد سهم دانشگاه و 30 درصد سهم استانداری است.
وی با اشاره به مناطق حاشیه نشین کلانشهر اهواز گفت: این شهر یکی از بیشترین جمعیتهای حاشیه نشین کشور را دارد ، از 11میلیون نفرجمعیت حاشیه نشین کشور حدود یک میلیون و 150 هزار نفر در حوزه دانشگاه جندی شاپور اهواز زندگی می کنند که از مراقبتهای عادلانه اولیه سلامت محروم هستند.
سلمان زاده با اشاره به مشکلات راه اندازی این مراکز بهداشتی گفت: این مراکز و پایگاه اکثرا در اماکن استیجاری بوده اند که در ارائه خدمات دچار مشکل هستند، با پیگیری توانستیم طی تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت بهداشت، استانداری خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز این مراکز را به ملک دولتی و استاندارد تبدیل کنیم .
وی در ادامه افزود: این پروژه ها شامل پایگاه های سلامت ،مراکز خدمات جامع سلامت ، ستادهای شبکه و آزمایشگاه های تشخیص طبی هستند که به مرور زمان ساخت آنها آغاز می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید