ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو هیأت مدیره انجمن رادیولوژی گفت: وزارت بهداشت بخش تشخیصی رادیولوژی را به رشته‌های دیگر واگذار کرده و در حال تخریب رابطه بین رادیولوژیست‌ها و متخصصین دیگر است.
محمود برفه‌ای عضو هیأت مدیره انجمن رادیولوژی متخصصان زنانی که سونوگرافی انجام می‌دهند و پزشکان قلبی که اکو می‌گیرند را نمونه‌ای از خودارجاعی و فساد درمان دانست که در حال حاضر در جامعه پزشکی کشور در حال رخ دادن است.
وی افزود: برعکس نوشته‌های دیگر پزشکی که درمانی هستند رادیولوژی یک بخش تشخیصی است که وزارت بهداشت با تدوین بخشنامه‌هایی در حال تغییر این وضعیت و واگذاری تشخیص بیماری‌ها به رشته‌های غیر از رادیولوژی است.
عضو هیأت مدیره انجمن رادیولوژی اضافه کرد: پزشکان زنان در جایی مانند بیمارستان‌های دولتی که انجام سونوگرافی برای آنها منفعت مالی نداشته باشد سونو را تجویز نمی‌کنند اما این کار را مکرراً در مطب های خود انجام می‌دهند که این سونوهای بی‌دلیل تنها برای دریافت پول از بیمار است.
وی برخورد با انجمن‌های علمی، تداخلات بین‌رشته‌ای، طرح تحول سلامت و بدهی بی‌سابقه بیمه‌ها را نمونه‌ای از اشتباهات وزارت دانست.
برفه‌ای رفتارهای چالشی را در این دولت بیش از هر وقت دیگری دانست و گفت: وزارت بهداشت باید برای حل مشکلات ابتدا اشتباهات خود را پذیرفته و سپس معقولانه عمل کند.
عضو هیأت مدیره انجمن رادیولوژی در پایان از تعامل مثبت متخصصین رادیولوژی با سایر پزشکان یاد کرد و گفت: متأسفانه وزارت بهداشت با عملکرد اشتباه در حال تخریب رابطه بین ما و متخصصین است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید