ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

62639991 رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با بیان اینکه این مرکز آموزشی یک دانشگاه ماموریت‌گرا است، اظهار کرد: نخبگان این دانشگاه در اولویت جذب قرار دارند.

 

علی حسینی در نشست با دانشجویان نخبه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تاکید بر تداوم برگزاری چنین جلساتی به عنوان یک نیاز برای دانشگاه گفت: پژوهش و فناوری از نگاه هیات‌رئیسه جایگاه مهمی دارد و برای ارتقاء پژوهش و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی حمایت لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی یک دانشگاه ماموریت‌گرا است که با اولویت ماموریت و مرجعیت سلامت اجتماعی، سلامت روان و علوم توانبخشی فعالیت می‌کند

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش و فناوری در دانشگاه و حضور بالای ۶۰ درصد از مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه گفت: نخبگان این دانشگاه دراولویت جذب قرار دارند و در زمینه تکنولوژی و فناوری، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه حمایت مادی و معنوی لازم را دارد .

وی با اشاره به بهبود شرایط تحصیل، تسهیلات آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ها نسبت به دهه ۶۰ افزود: درب دانشگاه به روی همه باز است و دانشجویان باید با بهره مندی از ظرفیت دانشگاه و اساتید توانمند این دانشگاه، علم آموزی، پشتکار و اراده، ارتباطات بین بخشی با سایر دانشگاه ها، ارتباط با اساتید و نخبگان، کسب مهارت های اجتماعی و مهارت های ارتباطی و ...در تولید شواهد علمی و خدمت به جامعه هدف نقش آفرینی کنند.

*منابع و نیروی انسانی، مهم‌ترین امتیاز هر کشور است

حمیدرضا خرم خورشید، معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع نخبگان دانشگاه گفت: توسعه پایدار تاکید دنیا است و مهمترین امتیاز هر کشور، منابع و نیروی انسانی است و در تمام سطح باید با شناسایی استعدادها و بهره مندی از نیروی متخصص همت کرد تا شاهد نتایج خوبی باشیم.

وی با اشاره به امار مهاجرت کشور گفت: با جمع آوری نظام مسائل و سپردن حل مسائل به متخصصان و بهره مندی از ظرفیت های دانشگاهی می توان شاهد کاهش آمار مهاجرت بود و اگر دانشجویان به معنای واقعی، دانش جوینده باشند می توان با مطالبه گری مسائل آموزشی و پژوهشی گام هایی برداشت و می توانیم شاهد نتایج خوبی باشیم.

دکتر خرم خورشید از حمایت حداکثری هیات رئیسه دانشگه در حمایت از نخبگان دانشگاهی و ارتقا آموزش و پژوهش در دانشگاه خبر داد.

*ظرفیت دانشجویان در تمامی مقاطع در حوزه نخبگان مطلوب است

لیلا استاد هاشمی، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست گفت: ظرفیت دانشجویان در تمامی مقاطع در حوزه نخبگان مطلوب است و حتی در مقطع کارشناسی نیز سپهر دهقان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارتوز و پروتز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برنده مدال طلای مسابقه ملی نانوفناوری شد و این قبیل افتخارات در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز دیده می شود.

وی افزود: توسعه و پیشرفت جوامع امروزی مرهون پژوهش است و برخورداری از شاخص های موفقیت بالاتر در زمینه های پژوهشی بیانگر رشد یک کشور است و باید از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در حوزه علم و فناوری برای رفع نیازهای کشوری بهره بگیریم .

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه گفت:درب کمیته تحقیقات دانشجویی به روی همه دانشجویان بازاست و از ایده های فناورانه و ایده های کاربردی استقبال می کنیم و امیدواریم از ظرفیت تمام دانشجویان و نخبگان دانشگاهی برای ارتقا دانشگاه بهره مند شویم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌ توانبخشی و سلامت اجتماعی، نشست دانشجویان نخبه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اعضای هیات‌رئیسه برخی از نخبگان دانشجویی که در این جلسه حضور داشتند به موارد مهمی در موضوعات مختلف پژوهشی، فناوری ،علمی، فرهنگی اشاره نمودند که در حین جلسه به اهم آنها پاسخ داده شد و دیگر موضوعات نیز توسط ریاست دانشگاه در دستور کار مسئولان جهت بررسی و اقدام قرار گرفت

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید