ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

study with a canadian associate degree trustimm min رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به خارجی بودن ۱۵ درصد از دانشجویان این دانشگاه، گفت: در حال حاضر پنج درصد از دانشجویان ایرانی شهریه‌پرداز در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند.

 

 

حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای ۱۰ دانشکده، ۱۶ بیمارستان آموزشی و ۱۰۹ مرکز تحقیقاتی است. این دانشگاه دارای ۱۳۲۹۱ مقاله بین المللی، ۵۴ دانشمند یک درصد دنیا و ۱۹۱۲ عضو هیات علمی است.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند و رتبه آن بر اساس رتبه‌بندی شانگ‌های بین ۴۰۱ تا ۵۰۰ است. در این دانشگاه بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: در حال حاضر پنج درصد از دانشجویان ایرانی شهریه پرداز در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند و ۱۵ درصد از دانشجویان شهریه پرداز، دانشجویان خارجی هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بین‌المللی از کشورهایی مانند آمریکا، عمان٬ انگلیس، کنیا، گامبیا، فرانسه، بلژیک، تاجیکستان، قطر، سریلانکا، کره، لبنان، سوریه، دانمارک، سوئد، افغانستان، پاکستان، نیجریه و غنا آمده‌اند، یادآور شد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از ۱۸۰ محصول فن‌آوری با تکنولوژی بالا و های‌تک تولید می‌شود.

قناعتی همچنین گفت: هزینه رشته پزشکی برای تحصیل برای دانشجویان خارجی حدود شش هزار دلار در سال است. داروسازی و ارشد سه هزار دلار در سال برای‌شان هزینه دارد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید