ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

2141731 147 رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از بازنگری کلی آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان داخل کشور خبر داد

 

 

به نقل از وزارت بهداشت، کاظم قهرمان‌زاده در خصوص آئین نامه بورسیه تحصیلی خاطرنشان کرد: آئین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان داخل کشور تا سال ۹۷ فعال بوده و پیرو دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت، این آئین نامه مورد بازنگری کلی و اساسی قرار گرفت.

وی گفت: به منظور تأمین نیاز‌های آموزشی، درمانی، بهداشتی و تخصصی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی از بین پذیرفته شدگان آزمون سراسری تمامی رشته‌ها در مقاطع مختلف علوم پزشکی، دانشجویان بورس انتخاب می‌شوند.

قهرمان زاده افزود: درصورتی که دانشجویان شرایط مندرج در آئین نامه را دارا باشند می‌توانند از تسهیلات بورسیه تحصیلی استفاده کنند که البته شرط انتخاب آن‌ها بر اساس نیاز دانشگاه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر شورای بورس دانشگاه‌ها افراد مورد نظر معرفی می‌شوند و در مرحله بعد در شورای اجرایی بورس وزارت بهداشت که متشکل از معاونت‌های مختلف است این موارد به تصویب می‌رسد.

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: دانشجویان منتخب در زمان تحصیل، مقرری بورس دریافت می‌کنند که میزان آن بر اساس مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و بعد از فارغ التحصیلی باید در همان محل خدمت کنند.

وی اعلام کرد: این آئین نامه مورد بازنگری کلی قرار گرفته و نهایی شده و در شورای عالی برنامه‌ریزی به تصویب رسیده و در صورت تأیید مقام عالی وزارت بهداشت از سال آینده، برای تأمین نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرایی می‌شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید