ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

14010927000100 Test PhotoN وزیر علوم با تاکید بر اینکه دولت برای بخش آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هزینه‌ای صرف نمی‌کند، گفت: این سازمان مجبور است هزینه‌های پرسنلی و سایر خدمات خود را از طریق هزینه آزمون‌ها تامین کند.

 

محمدعلی زلفی گل با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که ظهر امروز برگزار شد، در پاسخ گویی برخط به سئوالات و دغدغه های دانشجویان، اساتید و کارمندان پاسخ داد.در این جلسه وزیر علوم در پاسخ به علت افزایش هزینه آزمون های ورودی دانشگاه ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دولت ردیف بودجه عمومی سازمان سنجش آموزش کشور را به حداقل ممکن رسانده است و می‌گوید خود سازمان هزینه ها را پرداخت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه سازمان سنجش آموزش کشور متعدد است، افزود: این هزینه ها شامل هزینه های هوایی، طراحی سئوال، قرنطینه طراحان سئوال، به روزسازی تجهیزات، هزینه های پرسنلی و غیره است؛ به این جهت این سازمان از طریق هزینه آزمون ها مجبور به تامین و پرداخت هزینه های خود است.

زلفی گل تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور به دنبال کسب درآمد نیست؛ بخشی زیادی از درآمدهای این سازمان صرف هزینه های پرسنلی و بخشی نیز صرف کمک به تامین و تجهیز دستگاه های آن می شود.

وزیر علوم گفت: البته میزان تورم هزینه های آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور قابل مقایسه با تورم جامعه نیست؛ چرا که تورم جامعه بر اساس اقلام و خدمات خاص عمومی محاسبه می شود.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید