ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر بهداشت گفت: میانگین سرعت رشد علمی 7.44 اما در علوم پزشکی 8.23 است و علاوه بر بالاتر بودن سرعت رشد علوم پزشکی نسبت به میانگین سرعت رشد علمی در کشور، ۵۵ درصد رشد در دانش بنیان ها را شاهد بوده ایم.
بهرام عین اللهی اظهار کرد: ما نیاز به کمک دانشمندان در مسیر ماموریت های وزارت بهداشت در حوزه های آموزشی، پژوهشی، درمان و سایر بخش ها داریم و باید به معنای واقعی به منظومه منسجم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دست یابیم و این ظرفیت ها با یکدیگر تلفیق شوند تا بتوانیم اهداف مقدس جمهوری اسلامی را در نظام سلامت به دست بیاوریم.
وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور مردمی و معاون اول رئیس جمهور بر این است که باید با نخبگان همکاری های بیشتر و از آنها حمایت های لازم به عمل آید؛ چرا که این اقدام، کلیدی مهم برای پیشرفت ما خواهد بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با بیان اینکه امروزه انواع تخصص ها، فوق تخصص ها، فلوشیپ ها و تمامی رشته های پزشکی مورد نیاز در کشور وجود دارد،تصریح کرد: قطعا یکی از مهم ترین دستارودهای انقلاب اسلامی، پیشرفت های نظام سلامت است.
عین اللهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاشهای انجام شده رتبه علمی ما از 16 به 15 ارتقا پیدا کرده، همچنین از 78 هزار مقاله ای که در کشور تولید می شود 31 هزار مقاله مربوط به پزشکی است و این در حالی است که از 100 هزار عضو هیأت علمی که در کشور وجود دارد، تنها ۲۱ هزار عضو هیأت علمی در حوزه پزشکی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: میانگین سرعت رشد علمی 7.44 اما در علوم پزشکی 8.23 است و علاوه بر بالاتر بودن سرعت رشد علوم پزشکی نسبت به میانگین سرعت رشد علمی در کشور، ۵۵ درصد رشد در دانش بنیان ها را شاهد بوده ایم.
وزیر بهداشت در ادامه به حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: باید در روش های آموزش و مراکز توسعه آموزش بازنگری صورت گیرد، همچنین به موضوع پژوهش و فناوری هم توجهی ویژه شود.
عین اللهی در پایان تاکید کرد: ارتباط با بوردها باید تقویت شود و اگر می خواهیم دانش و فناوری در کشور به شکل واقعی شکوفا شود، باید به علوم پایه توجه داشته باشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید