ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس کل سازمان نظام پزشکی بر تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر میان این سازمان و وزارت بهداشت برای پیشگیری از مشکلات حوزه سلامت تاکید کرد.
"محمد رئیس زاده" رئیس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار با "بهرام عین الهی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بررسی مهمترین مشکلات جامعه پزشکی، گفت: هماهنگی و تعامل مشترک بین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و تشکیل نشست‌ها به فاصله زمانی ۳ ماه کمک شایانی به ارتقاءخدمات سلامت و پیشگیری از مشکلات مردم در این حوزه می‌کند.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در این دیدار با تاکید بر اهمیت آزمون رزیدنتی و مشکلات آن بر تثبیت زمان امتحان بر اساس قانون افزود: تاخیر در اعلام تعرفه‌ها و اقدام شورای عالی بیمه سلامت به اعلام نکردن تعرفه واقعی از جمله معضلاتی است که جامعه پزشکی با آن روبرواست و با توجه به هجمه‌هایی که بر جامعه پزشکی وارد می‌شود، همکاران همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی هستند و شایسته نیست این همه هجمه به این جامعه وارد شود.
"محمد رئیس زاده" همچنین با اشاره به تعارض‌های بین رشته‌ای تاکید کرد: تنها راه برطرف کردن این معضلات کمیسیون، تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای بر اساس ماده واحده مصوب سال ۱۳۷۶ مجلس شورای اسلامی است که معاونت درمان به دبیری سازمان نظام پزشکی برگزار می‌کند.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: برنامه درسی رشته‌های آموزشی با توجه به این که فاصله‌های زمانی زیاد تغییر می‌کند، به روز نیست و باید در تعارض‌ها و مشکلات بین حرفه‌ای نظر کمیسیون تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای اعلام شود.
در این دیدار سید "موید علویان" رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، "محمد رازی" قائم مقام نظام پزشکی تهران بزرگ، "سالاریان" معاون فنی و نظارت، "محمد رضا خردمند" معاون انتظامی، "رنجبر زاده" معاون اجتماعی و امور مجلس، "مسائلی" مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه، " واحدی "مشاور حقوقی و "محمد رضا اسدی" سرپرست اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی و معاون درمان، معاون آموزشی و رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و مدیر کل حوزه وزارتی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید