ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در صورت تصویب و ابلاغ « طرح ساخت ۴۶ هزار و ۴۰ واحد خوابگاه متاهلی در راستای اجرای ماده ۷ و ۸ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، ۴ هزار و ۶۰۰ سوئیت (معادل ۱۰ درصد) به دانشجویان متاهل خارجی تعلق خواهد گرفت.
مسعود گنجی درباره ثبت‌نام بیمه دانشجویی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی متولی بیمه دانشجویی است و زمان آغاز و ثبت نام توسط این سازمان اعلام می‌شود. تا جایی که من اطلاع دارم در حال حاضر افراد می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی درباره آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای ارائه اطلاعات به صندوق رفاه در زمینه وام‌های تحصیلی گفت: صندوق رفاه دانشجویان وام‌های تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را به دلیل مراجعه بسیار به دو قسمت تقسیم کرده است؛ به طوری که ثبت‌نام سه وام تحصیلی، شهریه و ودیعه مسکن از اوایل بهمن ماه آغاز شده است. دانشجویان برای دریافت این سه وام باید تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: زمان‌ پرداخت وام‌ها به دانشگاه‌ها بستگی دارد. به محض اینکه دانشگاه‌ها مدارک افراد را اخذ کرده و تایید کنند، صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان نیز پرداخت وام‌ها را آغاز می‌کند. به همین دلیل با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا سریعتر مبالغ مورد نیاز در اختیار صندوق‌ رفاه دانشجویان قرار گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید