ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیاز به خوابگاه‌های متأهلی بیشتر شده و در این زمینه استفاده از کمک‌های خیّران ضروری است.
هاشم داداش‌پور در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و تجلیل از رئیس سابق این دانشگاه گفت: از میان افراد خیّر حوزه آموزش عالی می توانیم به مرحوم افضلی‌پور اشاره کنیم که فردی خیّر و نیک اندیش بود و بنیان دانشگاه شهید باهنر کرمان را در کرمان گذاشت.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور اظهار داشت: روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی در کشور به شدت افزایش یافته و حدود ۳۰ درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع نیازهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه‌های متاهلی است و در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر داریم.
داداش‌پور تصریح کرد: دانشگاه‌های برتر دنیا عمده رشد خود را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند و مردم جامعه سرمایه گذاری کرده‌اند و اگر قرار است دانشگاهی رشد یافته و به سمت اثرگذاری در جامعه برود جز با کمک افراد نیک اندیش میسر نمی‌شود.
وی از خدمات محمدعلی طاهر، رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و برای حسین اکبری فرد آرزوی موفقیت کرد.
محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: جریان علمی کشور دارد به خوبی پیش می رود و قرار گرفتن دانشگاه شهید باهنر در زمره ۱۰ دانشگاه برتر کشور جای تقدیر از همه مدیران و کارکنان این دانشگاه دارد.
وی افزود: دکتر طاهر در دوران مدیریت خود در دانشگاه وضعیت بودجه‌ای دانشگاه را تغییر و رشد داد و در توسعه علمی جزو ۱۰ دانشگاه برتر قرار گرفت.
زاهدی تصریح کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان، مشکلاتی دارد اما مهم این است که مدیران دانشگاه با اراده و رهنمودهای بنیان‌گذار دانشگاه در چارچوب اسناد بالادستی کشور گام بردارند تا بتوانند رتبه دانشگاه را به جایگاه سوم و چهارم ارتقا بدهند و این ظرفیت در کرمان و دانشگاه شهید باهنر وجود دارد و باید با همدلی و همراهی کار را پیش ببریم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید