ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مسؤولان وزارت علوم برای حل مشکلات دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران اهتمام جدی دارند و سازمان امور دانشجویان پیگیر این مشکلات است.
دکتر هاشم داداش پور در ابتدای در نشست بررسی مسائل و برخی مشکلات دانشجویان خارجی در ایران گفت: بر طرف کردن مشکلات احتمالی دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران برای مدیران سازمان امور دانشجویان مهم است و در همین راستا جلسات مستمر با دانشجویان خارجی ادامه دارد.
وی افزود: تلاش ما این است که میزبان خوبی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در ایران باشیم و این دانشجویان با کمترین مشکل تحصیل خودرا به اتمام برسانند.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش می‌کنیم شرایط فراهم شود تا روادید دانشجویان مقیم ایران برای کل دوره تحصیل باشد و شرایطی و تسهیلاتی فراهم شود تا دانشجویان برای رفت و برگشت به کشورشان دچار مشکل نشوند.
وی افزود: در گذشته، سامانه الکترونیکی برای دانشجویان خارجی نداشتیم و آن را راه اندازی کرده ایم تا ارتباط ما با دانشجویان از طریق این سامانه باشد.
رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص زبان تدریس در دانشگاه‌های ایران گفت: مبنای کار و معیار ما برای دانشجویان خارجی، زبان فارسی است و الزامی برای زبان انگلیسی در قوانین ما نیست.
دکتر داداش پور افزود: براساس برنامه‌های توسعه، مأموریت و سیاست جدید ما جذب دانشجویان خارجی بیشتر است و سعی می‌کنیم موانع موجود را بررسی و برای رفع آن راهکار ارائه کنیم تا زمینه جذب دانشجویان بیشتری در کشور فراهم شود.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برای پیگیری این موارد کارگروهی با حضور معاون بورس و امور دانشجویان خارج و مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی سازمان و نمایندگان دانشجویان خارجی تشکیل می‌شود.
همچنین در ادامه این نشست، تعدادی از دانشجویان به مشکلات و موانع موجود اشاره کرده و انتظارات خود را با ریاست سازمان امور دانشجویان در میان گذاشتند.
در این نشست، آقایان دکتر سلمانپور سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارجی، دکتر رزاقی سرپرست امور دانشجویان غیر ایرانی، مهندس قائد شرف مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و نمایندگان و دبیران کانون دانشجویی کشور‌های عراق، سوریه، یمن، هندوستان، لبنان، پاکستان و افغانستان حضور داشتند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید