ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ادغام ساختاری دو وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی لازم نیست، به جای آن تحقیقات راهبردی را به اشتراکات دو وزارتخانه اضافه کنیم.
دکتر علیرضا زالی افزود: رشد رو به تصاعد شاخص‌های بهداشتی- درمانی، افزایش پژوهش‌های کاربردی، افزایش کیفیت خدمات، افزایش دریافت خدمات درمانی و فناوری‌های حوزه سلامت همه در کنار موضوعات راهبردی حاصل ادغام آموزش پزشکی در نظام سلامت است و از این طرح ملی باید پاسداری کرد.
دکتر زالی با اشاره به این که آموزش، خدمات، بهداشت و درمان پزشکی پیوسته است افزود: من به طور قطع مخالف ادغام وزارت علوم و وزارت بهداشت هستم و راه‌های مختلفی برای بالا بردن اشتراک دو وزارتخانه وجود دارد و ادغام این دو را صحیح نمی‌دانم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: همانطور که رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در نامه‌ای مخالفت خود را با ادغام این دو وزارتخانه اعلام کردند در این زمینه کار کارشناسی صورت گرفته است و سند فرادستی در حوزه سلامت که سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است بر این موضوع تأکید دارد.
دکتر زالی افزود: اگر دغدغه‌ای برای اشتراکات وزارت علوم و وزارت بهداشت وجود دارد می‌توان آن را از طریق تحقیقات مشترک پیش برد نه از طریق ادغام ساختاری.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید