ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری: مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند، اما لازم است در حوزه اچ اس‌ای همواره خود را به روز کنند.

آقای دکتر غلامرضا غفاری در هشتمین و نهمین گردهمایی رؤسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در وزارت علوم از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند و این مراکز در شرایط کرونایی در صف اول فعالیت‌ها قرار داشتند.
وی افزود: ما تأکید داریم که مخاطره‌ها به حداقل برسد بنابراین برای تحقق این امر مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها نقش مهمی پیدا می‌کنند.
سرپرست سازمان امور دانشجویان تأکید کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در حوزه اچ اس‌ای دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد نیازمند بودجه نیست بلکه بیشتر نیازمند توجه و دقت است.
دکتر غفاری اظهار داشت: در حوزه اچ اس‌ای دانشگاه‌ها نیازمند همکاری تمامی مدیران هستیم تا بتوانیم در این عرصه برنامه ریزی دقیق و موثری داشته باشیم.
وی ادامه داد: مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند، اما لازم است در حوزه اچ اس‌ای همواره خود را به روز کنند.
قای دکتر مجید صفاری نیا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم نیز در این نشست از تشکیل کارگروه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در حوزه اچ اس‌ای خبرداد و گفت: نخستین جلسه این کارگروه تشکیل شده و موضوعات خوبی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم خاطرنشان کرد: نرم افزاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در زمینه اچ اس‌ای در دست طراحی است که طراحی این نرم افزار نیز می‌تواند به دانشگاه‌ها در این عرصه کمک زیادی داشته باشد.
آقای صفاری نیا خاطرنشان کرد: برای نخستین بار به صورت جدی پایش سلامت جسم دانشجویان را مورد بررسی قرار دادیم و درحال استخراج نتایج این پایش طی سه سال گذشته هستیم تا براساس این نتایج بتوانیم در حوزه سلامت دانشجویان برنامه ریزی کنیم.
آقای دکتر حمید کشوری رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این نشست گفت: به دلیل بروز بیماری کرونا پارسال گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها برگزار نشد و امسال هشتمین و نهمین گردهمایی باهم برگزار شد.
وی عنوان کرد: این گردهمایی برغم مجازی بودنش نتایج خوبی برای مراکز بهداشت دانشگاه‌ها خواهد داشت.
در پایان مراسم از ۱۲ مراکز بهداشت و درمان برتر، ۱۲ مرکز نمونه و ۱۲ مرکز فعال در سال ۹۷ و ۹۸ دانشگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۹۷ برتر و در سال ۹۸ مرکز نمونه شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید