ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استادان این دانشگاه در ایام بحران کرونا با آموزش‌های آنلاین قوی و به‌روز در حوزه تدریس خوش درخشیدند و این دانشگاه جزء برترین دانشگاه‌های کشور به لحاظ عملکردهای آموزشی بوده و رتبه دوم کشور را در زمینه ارائه آموزشهای مجازی کسب کرده است.
دکتر فریبرز ثمینی افزود: امروزه بیشتر آموزش‌های تئوری و عملی مجازی بوده و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این حوزه جای خود را به‌ خوبی باز کرده است و گرچه در ابتدای انجام آموزش‌های مجازی سیستم نوید نداشتیم اما پس از فعال شدن این سیستم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این دانشگاه در رتبه دوم کشور از نظر آموزش مجازی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: موضوع کیفیت آموزش به عنوان یک مساله فراگیر در سیستم آموزشی اکثر نقاط دنیا مطرح است و از عوامل راهبردی دانشگاه‌های مختلف ایران و دیگر کشورهای جهان از جمله دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفته آموزش که از اول تا هفتم خرداد ماه است فرصتی برای بیان نقش و جایگاه حوزه آموزش به عنوان یک عامل راهبردی دانشگاهی است چنانکه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم به موارد مرتبط با یاددهی، یادگیری و فراگیری علوم پزشکی پرداخته می‌شود.
ثمینی افزود: در آموزش‌ها سه موضوع بسیار مهم تعامل استاد و شاگرد، روش‌های نوین آموزشی و سطح علمی اساتید مدنظر تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده و هست و دانشجو که ارتباط مستقیم با استاد دارد و رکن اصلی آموزش است در معرض شاخص‌های اصیل ارزشیابی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در آموزش مجازی پنج رکن اصلی شامل ارائه محتوا، طراحی فعالیت‌‎ها و تکالیف، بحث و تعامل، ارزشیابی و بازخورد را در حوزه‌های آکادمیک و آموزش فراگیران داریم و هر یک از این اصول اگر رعایت نشود از ارزش آموزش مجازی می‌کاهد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نام استادان این دانشگاه همه‌ساله در میان نمونه‌های ملی و بین‌المللی دیده می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید