ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاونت بین الملل دانشگاه برای سال تحصیلی جدید 174 دانشجوی جدیدالورود پذیرش کرد.
بنابر اعلام معاونت بین الملل دانشگاه، علیرغم شرایط حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ادامه تحصیل از سوی دانشجویان بین الملل افزایش یافته است و این افتخار و برگ زرینی است در کارنامه دانشگاه که به همت و همکاری همه جانبه تیم آموزش دانشگاه در سطح معاونت آموزشی دانشگاه و مسئولین آموزشی دانشکده ها و گروه های آموزشی رقم خورده است.
بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که بر این اساس 68 نفر در این رشته پذیرش شده اند و در سایر رشته های مقطع Undergraduate به ترتیب در دندانپزشکی 29 نفر، داروسازی 16 نفر و پیراپزشکی 5 نفر که با مجموع 118 دانشجو انشاءالله در سال تحصیلی جدید شروع به تحصیل خواهند نمود. همچنین در مقطع Postgraduate در مقاطع ارشد 39 نفر، PhD 13 نفر و دستیاری پزشکی و فلوشیپ 4 نفر با مجموع 56 نفر پذیرش در دانشگاه پذیرش شده اند، که مجموع پذیرش معاونت بین الملل به 174 دانشجوی جدیدالورود رسید.
معاونت بین الملل در پایان افزایش پذیرش کم سابقه دانشجوی خارجی را مرهون تلاش تیمی ارکان اصلی حوزه بین الملل و آموزش دانشگاه دانست و از همکاری تمامی گروه های آموزشی و معاونت ها قدردانی کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید