ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به گزارش آموزش‌های مجازی دانشگاه در پی شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری، گفت: ترم جاری احتمالا تا پایان تابستان ادامه دارد و امتحانات پایان ترم نیز به صورت مجازی و در مواردی در صورت نیاز، به صورت حضوری برگزار می‌شود.
دکتر صدوقی اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا، تهیه محتوا و رایه آموزش‌های مجازی در دستور کار معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفت به گونه‌ای که این آموزش‌ها با رشد بسیار بالایی در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها روبرو بود.
وی با اشاره به رشد آموزش مجازی دانشگاه در گروه‌های علوم پایه، گفت: اکثر آموزش‌ها ضمن برقراری ارتباط مطلوب و منسج با دانشگاه علوم پزشکی مجازی در سامانه نوید بارگذاری و در اختیار دانشجویان قرار گرفت. البته آموزش‌ها در سایر بخش‌های دانشگاه، وبسایت‌های گروهها و مراکز آموزشی درمانی دانشگاه و مدیاهای دیگر دانشگاه به صورت برنامه‌های میتینگ و یا آنلاین نیز برقرار شد.
دکتر صدوقی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های آموزش مجازی در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: همچنین جلسات دفاع از پایان نامه‌ها در همه سطوح و با تنوع بالا به صورت تعاملی و برخی یکطرفه به صورت مجازی برگزار شد.
معاون آموزشی دانشگاه تولید محتوا را از مهمترین بخش‌های زیرساختی آموزش مجازی عنوان کرد و گفت: طبق گزارش ارایه شده تا پایان فروردین 1400 درس،‌ 5000 منبع و محتوا، 2000 تکلیف برای فراگیران با حدود 4000 فیدبک از سوی دانشجو،‌ 150 آزمون در گروه‌های مختلف،283 گفت‌وگو و حدود 1000اظهار نظر در سامانه نوید و وب سایت‌های دانشگاه بارگذاری شد.
وی با بیان اینکه آموزش مجازی پویا باید به صورت تعاملی برقرار شود، اظهار کرد: البته تنگناها و مشکلات زیرساخت اینترنتی هم وجود دارد که در حال رایزنی برای تقویت پهنای باند برای اجرای برنامه‌های آموزش مجازی به صورت تعاملی و دو طرفه و سوال و جواب بین استاد و دانشجو هستیم.
دکتر صدوقی ارایه آموزش در بالین را یکی از چالش‌های پیش روی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سیستم مجازی دانست و ادامه داد: برنامه ریزی شده که در صورت امکان برخی از آموزش‌های عملی و بالینی هم به صورت مجازی برگزار شود. به عبارت دیگر از مصاحبه و شرح حال گیری استاد و یا دستیار با بیماران و یا برخی اعمال جراحی فیلمبرداری شده و به صورت مولتی مدیا در اختیار سایر فراگیران قرار بگیرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به زمان پایان ترم و برگزاری امتحانات ترم جاری دانشگاه، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود ترم جاری دانشگاه طولانی‌تر از ترم‌های معمول خواهد بود و احتمالا تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه برای برگزاری آزمون‌های پایان ترم پس از اتمام آموزش‌های مجازی، اظهار کرد: البته در طول ترم نیز آزمون‌های میان ترم توسط برخی اساتید برگزار شده، چراکه امتحان پایان ترم تنها ملاک ارزیابی دانشجو نیست. ولی برای امتحانات پایان ترم از سامانه‌های استاندارد آزمون استفاده می‌شود.
دکتر صدوقی در پایان با بیان اینکه با توجه به طولانی شدن ترم امتحانات با تاخیر برگزار می‌شود، بیان کرد: ترجیح دانشگاه برگزاری آزمون‌های مجازی است، با این حال اگر در مواردی نیاز به برگزاری آزمون حضوری باشد، امکانات لازم برای برگزاری آزمون در سالن‌های بزرگ و با رعایت طرح فاصله گذاری وجود دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید