ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه آی.پی. تی وی در این دانشگاه خبر داد و گفت: محتوای دروس تمام رشته ها در این سامانه از طریق تلویزیون فراهم شده است.
فیصل حسنی افزود: 80 درصد دانشجویان پیام نور، زنان هستند و این سامانه به ادامه تحصیل آنان کمک می کند.
وی اظهار کرد: این امکان در اولویت نخست برای دانشجویان معلول و خانم های خانه دار میسر شده است و این دانشجویان با رمزی که در اختیار می گیرند از مزایای این سامانه بهره مند می شوند.
حسنی خاطر نشان کرد: 30 درصد از پذیرفته شدگان در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی از دانش آموختگان دوره کارشناسی پیام نور هستند و این نشان از سطح بالای این دانشگاه دارد.
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره سطح علمی دانشگاه پیام نور در میان سایر دانشگاه ها گفت: این دانشگاه مقام نخست در آموزش و مقام دهم در پژوهش را به خود اختصاص داده است.
وی از اجرای طرح آمایش در دانشگاه های پیام نور خبر داد و گفت: رشته ها، واحد ها و مراکز آموزشی در این طرح بررسی و آمایش می شوند و نتایج تا سوم اسفند مشخص می شود.
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به ریزش تعداد دانشجویان پیام نور در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: سال تحصیلی گذشته 100 هزار نفر از شمار دانشجویان کاسته شد اما امسال شمار دانشجو در مراکز مختلف افزایش یافت.
وی درباره افزایش شهریه ها در دانشگاه پیام نور گفت: شهریه ها در نیمسال گذشته برای دوره دکتری افزایش نداشته و سال آتی نیز افزایش ندارد، میزان افزایش شهریه در مقاطع کارشناسی ارشد بیشتر از 10 درصد نخواهد بود.
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور تلاش دارد تا با فراهم شدن بسترهای لازم آموزش در فضای مجازی را توسعه داده و آموزش ها بیشتر از طریق کتاب های خودآموز و یا لوح فشرده و سی دی، از راه دور انجام شود

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید