ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شرکت مایکروسافت از تشکیل شبکه‌ای جدید به نام شبکه هوش مصنوعی معتبر و مسئولانه (TRAIN) برای استفاده مسئولانه از خدمات هوش مصنوعی در حوزه سلامت خبر داده است. 

مایکروسافت پیش‌از‌این برای افزودن هوش مصنوعی مولد به مراقبت‌های بهداشتی تلاش کرده است. در سال ۲۰۲۳، این شرکت از همکاری با شرکت فناوری سلامت Epic خبر داد که از سرویس‌های هوش مصنوعی Azure مایکروسافت برای ایجاد ویژگی‌های جدید استفاده می‌کرد. این ویژگی‌ها شامل خلاصه‌سازی یادداشت‌های متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به‌همراه استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش زمان لازم برای انجام کارهای دستی و پرکار است.
در دسامبر ۲۰۲۳، مایکروسافت راه‌اندازی پیش‌نمایش خصوصی از ربات هوش مصنوعی سلامت Azure خود، Copilot را اعلام کرد. این سرویس جدید قرار است به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی دسترسی به چت‌باتی را بدهد که می‌تواند بر‌اساس داده‌های محلی شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی و سایر گروه‌های شناخته‌شده مانند مؤسسه ملی بهداشت به پرسش‌ها پاسخ دهد.
نئووین می‌نویسد که متن بیانیه مطبوعاتی مایکروسافت از تشکیل شبکه هوش مصنوعی قابل اعتماد و مسئول (TRAIN) خبر می‌دهد. ردموندی‌ها به‌عنوان شریک فناوری این کنسرسیوم عمل خواهند کرد که مراکز درمانی زیر به‌عنوان شرکای راه اندازی در آن حضور خواهند داشت:

AdventHealth
Advocate Health
بیمارستان کودکان بوستون
کلینیک کلیولند
Duke Health
دانشکده پزشکی جان هاپکینز
Mass General Brigham
MedStar Health
Mercy
سیستم بهداشت و درمان مونت سینا
دانشکده پزشکی نورث وسترن
Providence
Sharp HealthCare
مرکز پزشکی جنوب غربی دانشگاه تگزاس
دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین
بهداشت عمومی، مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت

به‌گفته مایکروسافت، اعضای شبکه هوش مصنوعی قابل اعتماد و مسئول (TRAIN) از‌طریق همکاری، به‌اشتراک‌گذاشتن بهترین شیوه‌ها، امکان ثبت هوش مصنوعی استفاده‌شده برای مراقبت‌های بالینی یا عملیات بالینی، ارائه ابزار برای اندازه‌گیری نتایج مرتبط با اجرای هوش مصنوعی و تسهیل توسعه رجیستری ملی نتایج هوش مصنوعی برای سازمان‌ها به‌منظور به‌اشتراک‌گذاشتن با یکدیگر، به بهبود کیفیت و ایمنی و قابلیت اعتماد هوش مصنوعی در سلامت کمک خواهند کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید