ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل در برترین دانشگاه های دنیا و بهره مندی از فرصت های شغلی بی نظیر، مورد توجه دانشجویان و داوطلبان تحصیلی قرار دارد.

تحصیل در کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا، به دلیل دارا بودن سیستم آموزشی برتر و ارائه فرصت‌های شغلی مناسب به فارغ التحصیلان، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب می شود. کشور کانادا سطوح بالای رفاه و استانداردهای زندگی را برای مهاجرین فراهم می سازد. مهاجران به کشور کانادا از حقوق اجتماعی، آزادی های فردی، اقتصاد فعال و پویا بهره مند می شوند. داوطلبان تحصیل در کشور کانادا علاوه بر دسترسی به مزایای رفاهی و اجتماعی بالا، می توانند از کمک های تحصیلی و بورسیه های تحصیلی و دوره های کارآموزی استفاده کنند.

مقاطع تحصیل در کانادا به دو گروه سنی قبل از 18 سال شامل مقاطع تحصیلی دبستان و دبیرستان و مقاطع تحصیلی بعد از 18 سال و اخذ دیپلم، شامل دوره های کالج، مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری تقسیم بندی می شوند.
مدارک لازم برای تحصیل در کانادا

متقاضیان برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، باید شرایط لازم و مقدماتی را برای اخذ ویزای تحصیلی داشته باشند. گرچه مدارک لازم برای تحصیل در کانادا متناسب با مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر متفاوت هستند اما متقاضیان به مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدارک تحصیلی مقاطع قبل و نامه پذیرش از موسسه آموزشی مورد نظر و تمکن مالی نیاز دارند. همچنین ارائه نمره زبان، توصیه نامه، انگیزه نامه و پیشنهاد پژوهشی بر اساس مقطع تحصیلی و درخواست موسسه آموزشی انجام می شود.
تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا به دلیل سطح بالای کیفیت آموزشی و آینده شغلی درخشان با درآمد قابل توجه، انتخاب بسیاری از متقاضیان تحصیل در کانادا می باشد. دانشگاه های پزشکی کانادا در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند و اکثر آن ها مورد تایید وزارت بهداشت و علوم ایران نیز هستند، بنابراین فارغ التحصیلان در صورت تمایل به بازگشت و اشتغال در کشور ایران با مشکل مواجه نخواهند شد. ارائه مدرک کارشناسی در یکی از رشته های علوم پایه طول دوره پزشکی را به 3 تا 5 سال کاهش می دهد، در صورتی که متقاضیان مدرک کارشناسی را اخذ نکرده باشند، طول دوره پزشکی بین 7 تا 9 سال زمان خواهد برد. همچنین کسب نمره قبولی در آزمون MCAT که بسیاری از دانشگاه های کانادا از متقاضیان درخواست می نمایند یکی از شرایط الزامی می باشد. هزینه های تحصیل در رشته پزشکی بر اساس استان و دانشگاه محل تحصیل، طول دوره و شرکت در آزمون MCAT متغیر هستند. کارشناسان رویال اپلای در تمام مراحل اپلای پزشکی در کشور کانادا همراه شما خواهند بود.

اخذ ویزای توریستی کانادا و تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری
هزینه های تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا بصورت پژوهش محور یا آموزش محور بوده و طی دوره های یک ساله یا دو ساله گذرانده می شود. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، بر اساس دانشگاه و رشته تحصیلی متغیر هستند. برای نمونه، هزینه تحصیل در رشته های هنر و علوم انسانی به نسبت رشته های پزشکی و مهندسی مقرون به صرفه تر هستند. به طور کلی می توان هزینه 10000 تا 30000 را برای تحصیل کارشناسی ارشد در نظر گرفت.
نتیجه‌گیری:

مهاجرت به کانادا برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، به ویژه تحصیل پزشکی، فرصت‌های بسیاری را برای دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌کند. با وجود فرصت‌های شغلی و پیشرفتهای علمی، همچنان پروسه مهاجرت به کانادا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، آمادگی و تلاش برای مواجهه با چالش‌ها و موانع مرتبط با فرایند تحصیل و اخذ ویزا است.

موسسه مهاجرتی رویال اپلای RoyalApply.comبا حضور کارشناسان خبره و رزومه درخشان، راه گشای متقاضیان در این مسیر پیچیده و چالش برانگیز می باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید