ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

«سی و دومین همایش رادیولوژی ایران» با محوریت تصویر برداری زنان 14 تا 17 اردیبهشت امسال در برج میلاد تهران برگزار می شود.
دکتر مارینا پورافکاری رییس این همایش گفت: با توجه به شیوع بیماری های سینه به ویژه سرطان ها از یک سو و از سوی دیگر مسایل مربوط به حوزه سلامت مادر و جنین و لزوم غربالگری های ناهنجاری های جنین در زمان بارداری، «تصویربرداری زنان» به عنوان موضوع اصلی این همایش انتخاب شده است.
دکتر پورافکاری گفت: از موضوع های فرعی این همایش که بر اساس نیاز سنجی از جامعه رادیولوژیست های کشور انتخاب شده است، «گزارش دهی تصویربرداری سازمان یافته» است که در صورت اجرای این طرح، گزارش های تصویربرداری در سراسر کشور از ساختار یکسانی برخوردار شده که این دستاورد می تواند در زمینه تشخیص و درمان بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود:«اقتصاد تصویربرداری» از دیگر موضوعات همایش سی و دوم رادیولوژی است که به دلیل آنکه طی سالهای اخیر در زمینه تهیه تجهیزات و مواد رادیولوژی و نیز در زمینه تعرفه با مشکلات متعددی روبرو بوده ایم، سعی شده در راستای اقتصاد مقاومتی، وضعیت رادیولوژی های کشور را بررسی کرده تا بتوانیم با کمترین هزینه برای بیماران، بیشترین خدمات را به آنان ارایه دهیم.

دکتر پورافکاری اظهار داشت: همچنین بر اساس روال همیشگی همایش های سالانه رادیولوژی در همایش امسال نیز سایر زمینه های این علم از جمله تصویربرداری های دیجیتالی، تصویربرداری از دستگاه های عصبی، تنفسی، استخوانی و عضلانی و نیز تصویربرداری تهاجمی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی از برپایی بیش از 40 ساعت کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد و افزود: این کارگاه ها بر اساس نیاز سنجی از جامعه رادیولوژیست های کشور طراحی شده است تا علاوه بر دانش علمی، مهارت های عملی آنان نیز افزایش یابد.
وی افزود: همچنین لزوم رسیدگی به بیماری های خاص زنان و تامین سلامت بانوان به خصوص سلامت مادر و جنین از دیگر دلایل انتخاب موضوع تصویر برداری زنان است.

دکتر پورافکاری با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری های گوارشی به ویژه سرطان های دستگاه گوارشی، تصویربرداری بیماری های گوارشی به عنوان دیگر محور این همایش انتخاب شده است، تصریح کرد: قرار است در این همایش میهمانانی از امریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، ترکیه و کشورهای همسایه سخنرانی کنند.

وی افزود: همچنین قرار است در این همایش در زمینه تصویر برداری از سرطان های گوارشی علاوه بر ارایه تکنیک های جدید، آخرین پروتکل های درمانی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همزمان با برپایی این همایش، نمایشگاه جانبی برپا خواهد شد که در نمایشگاه امسال به دلیل شرایط -پسا برجام- و بهبود مراودات تجاری با کشورهای اروپایی و امریکایی، شاهد حضور چشمگیر شرکت های خارجی خواهیم بود که این شرکت ها به ارایه آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی در حوزه رادیولوژی خواهند پرداخت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید