ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

باعنایت به درخواستهای مکرر داوطلبینی که درآزمون کارشناسی ارشد 94-95 وزارت بهداشت رشته ورتبه مورد دلخواه خود را کسب ننموده اند مبنی بر برگزاری همایش مشاوره رایگان جهت ارائه راهکارهایی برای قبولی درآزمون ارشد 95-96 موسسه معین تصمیم به برگزاری همایش به شرح زیر نمود.

 همایش باحضور: اساتید و رتبه های برتر آزمون ارشد 94-95 به شرح ذیل میباشد :
دکترجعفرنژاد)استادبیوشیمی و مولف کتاب گنجینه سوالات بیوشیمی)
دکتراسماعیلی(استاد میکروب شناسی ومولف ومترجم دهها کتاب میکروب شناسی)
دکترنورآبادی (استاد فیزیولوژی ومولف کتب بانک سوالات فیزیولوژِی تغذیه و دکتری فیزیولوژی)
و دکترحاجی پور(استاد زبان و نماینده رسمی سازمان آموزش بین المللی زبان آمریکا درایران IEERA)
سرفصل های همایش موفقیت :
• تحلیل کنکور ارشد 94 • ناگفته های کنکور94 • انتخاب رشته= تضمین ثبولی • هدف گذاری ارشد 95 • دروس و سرفصلهای استراتژیک • سبک های مطالعه و مدیریت زمان • تحلیل کارنامه های رتبه های برتر • برنامه ریزی درسی • مباحث تخصصی هر رشته • توسط اساتید برتر محل برگزاری همایش ها تهران می باشد)
امروزه تقریباً ‌در هر مؤسسه‌ای شعار همایش و مشاوره شنیده می‌شود، اما در حقیقت هدف از همایش و یک مشاوره صحیح در بیشتر مواقع متفاوت از آن چیزی است که امروزه در مؤسسات مختلف مطرح می‌شود. هر فرد با تجربه‌ای در این زمینه می‌داند که در مسیر موفقیت کنکور کارشناسی ارشد "داشتن مشاور خوب حتی از مدرس خوب واجب‌تر است"، چراکه مشاور زمان را برای داوطلب مدیریت می‌کند و تنها زمان است که در زندگی قابل جبران و برگشت نیست. پس صرفاً‌ یدک کشیدن نام مشاور و یا همایش ملاک نیست و باید به محتوای آن مشاوره مفتخر بود.
در این راستا با توجه به اینکه سیاست‌های موسسه معین همواره در جهت موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد، مؤسسه در نظر دارد همایش‌های تخصصی برای رشته‌های مختلف و با محتوایی مفید و غیر کلیشه‌ای برگزار نماید. در این همایش‌ها با حضور مشاوران با تجربه، به امر افزایش اطلاعات داوطلبان از مسائل عمومی کنکور کارشناسی ارشد پرداخته می‌شود، مسائلی که در بسیاری از مؤسسات به آنها پرداخته نمی‌شود و صرفاً به محتوای کلاس، کتاب و آزمون پرداخته می‌شود. موسسه معین به مسائلی می‌پردازد که در ذهن همه‌ی داوطلبان به صورت بالقوه وجود دارد، ولی به دلیل فضای رقابتی مؤسسات معمولاً‌ در ذهن آنها بالفعل نمی‌شود و داوطلبان را سر جلسه‌ی آزمون با مشکل مواجه می‌کند.
همچنین از آنجایی که بسیاری از داوطلبان در زمینه کنکور کارشناسی ارشد کم‌تجربه هستند، شروع به سعی و خطا کردن می‌کنند که ممکن است یک سال زندگی تحصیلی خود را به دلیل شکست در کنکور از دست بدهند. به همین دلیل موسسه معین افتخار دارد که بهترین‌های هر رشته را که همانا رتبه‌های یک و تک رقمی آن رشته‌ها می‌باشند در مسیر موفقیت کنکور کارشناسی ارشد با داوطلبان همراه سازد تا در این تعامل قوی و جذاب، مسائل تخصصی برای داوطلبین عزیز در رشته‌ی مورد نظرشان بررسی شود. موسسه معین به جرأت ادعا می‌کند که در زمینه‌ی موفقیت در مسیر کنکور ارشد به اصول منظم و منسجمی رسیده است تا هیچ‌گونه سعی و خطایی برای داوطلبان صورت نگیرد.
لذا باید گفت که همایش تخصصی یک شعار نیست، یک خدمت است. از این رو بی‌صبرانه منتظر ارائه این خدمت به شما عزیزان در همایش‌هایمان هستیم.
ثبت نام در این همایش کاملا رایگان بوده و از طریق پر کردن فرم زیر امکان پذیر است.
پنجشنبه 6/26 ویژه رشته های علوم پایه ،علوم آزمایشگاهی وداروسازی ، پنجشنبه 7/9 ویژه رشته های پرستاری،مامایی ، مدیریت بهداشتی ، علوم بهداشتی و رادیولوژی میباشد میباشد.

محل برگزاری همایش:تهران ، بالاترازمیدان ولی عصر،بعداز زرتشت،خیابان پزشکپور،پلاک 12،طبقه اول

تلفن رزرو:88949740

جهت ثبت نام در همایش های کشوری تخصصی راهکارهای قبولی در کارشناسی ارشد اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (غلامرضا)

    با عرض سلام و خسته نباشيد ،من پشت كنكور ارشد رشته انفورماتيك پزشكي هستم ، آيا امكان برگزاري چنين همايشي در استان فارس - حداقل مركز استان وجود دارد كه بنده و امسال بنده بتوانيم در همايش شركت كنيم ؟ چون جنوب استان فارس هستيم و راهمون خيلي دوره ، از طرفي كارمند هستيم و ماموريت اين چنيني به بنده نمي دهند . ممنون ميشم جواب رو به اين آدرس ايميل كنيد . با تشكر

  • با سلام
    چشم حتما پیگیری خواهد شد.

  • مهمان (Bahador)

    سلام
    رزرو تلفنی کنیم آیا بازم نیاز به ثبت نام اینترنتی هست ؟؟

  • با سلام
    خیر . تماس تلفنی کافی است.

  • مهمان (غلامرضا)

    سلام
    برای انفورماتيك پزشكي در مقطع ارشد برنامه ای ندارید؟

  • با سلام
    برای رشته انفورماتیک پزشکی، کلاس های آموزشی - بسته های آموزشی وآزمون های آزمایشی داریم.
    برای اطلاعات دیگر می توانید با موسسه تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

  • مهمان (مشیری)

    سلام
    برای رشته روانشناسی بالینی در مقطع ارشد برنامه ای ندارید؟

  • درود بر شما
    بله برای کلیه رشته های گروه پزشکی همایش برگزار میگردد برای رشته شما هم مشاوره لازم صورت میگیرد

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط تیم اداره سایت ویرایش شد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید