ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: هر مداخله‌ای در حوزه سلامت چه در آموزش و چه در درمان، مربوط به وزارت بهداشت است و باید مجوز وزارت بهداشت را اخذ کند.

به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دكتر سيد امير محسن ضيائي در گفتگو با ايسنا در مورد اختلاف نظر درباره برخی رشته‌های دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، گفت: هیچ کس نمی‌تواند در حوزه سلامت خارج از نظارت و تولیت وزارت بهداشت در امر سلامت و امور مرتبط با آن دخالت کند.

وی با اشاره به بحث دوره‌های روانکاوی برای دانشجویان روان پزشکی، گفت: دوره روانکاوی بخشی از دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی است و درمان کار کسی است باید آموزش لازم را در حوزه سلامت وزارت بهداشت دیده باشد. روان درمانی کار پزشک است و هیچ کس دیگری خارج از وزارت بهداشت حق ورود به بخش درمان را ندارد.

وی افزود: سازمان نظام روانشناسی هم می‌داند که روانشناسی بالینی برای جایی است که بیمار وجود دارد و بیمار هم در مکانی است که تولیت آن با وزارت بهداشت است بنابراین این مسئله باید اصلاح شود و همکاران عزیز در نظام روانشناسی به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین اظهار کرد: تا کنون هیچ‌گونه مجوزی از سوی وزارت بهداشت برای مراکز علمی کاربردی صادر نشده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید