ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

زمانبندي ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر کرد.


پيش از این اعلام شده بود ، ثبت‌نام آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی فناوری محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از روز دوشنبه ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود و در روز ۳۰ خرداد به پایان می‌رسد
لزا بااين تغيير زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مرداد ماه موکول شد و بر این اساس، فرایند ثبت‌نام در این آزمون از روز دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز می‌شود و در روز ۱۵ مرداد ماه به پایان می‌رسد.
طبق تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در روز ۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

ثبت‌نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، هزینه ثبت‌نام آزمون کتبی مبلغ ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال و هزینه استفاده از خدمات پیامکی ۳۰ هزار ریال است. داوطلبان باید با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال (۳۷۸ هزار تومان) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون اقدام کنند.

دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) از شروط الزامی شرکت در این آزمون است.

دارندگان مدارک معادل کارشناسی‌ارشد و کارشناسی‌ارشد آموزش‌محور مجاز به شرکت در آزمون دکتری تخصصی نیستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید