ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اولین آزمون زبان MSRT برای سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود که ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

 

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اعلام اینکه ۱۱ آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود گفت: ثبت‌نام اولین آزمون در سال جاری از ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعودی، مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج این سازمان در خصوص برگزاری آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ گفت: آزمون زبان MSRT هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۲، ۱۱ آزمون زبان MSRT برگزار می شود.

دکتر مسعودی با بیان اینکه اولین آزمون زبان برای سال جدید اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: اولین آزمون زبان MSRT برای سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود که ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون‌ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان  مراجعه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید