ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتیجه بررسی اولیه ثبت نام الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران اعلام شد.

مصاحبه داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اولیه اعلام شده است از روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز می شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.
متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تکمیل کرده‌اند، می‌توانند برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.
بر این اساس داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده و برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده‌اند و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام نمایند.
داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تأیید" اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.
جلسات مصاحبه کلیه رشته یا گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از طریق وبگاه دانشکده‌های مرتبط اعلام خواهد شد.
داوطلبان فوق در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران مکاتبه کنند.
ارائه معرفی نامه حوزه نظام وظیفه به عنوان گواهی موقت کارشناسی ارشد برای داوطلبان ذکور کفایت می‌کند.
ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و سایت دانشکده‌های ذی ربط مراجعه نمایند.
با اعلام دانشگاه تهران، نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پس از مصاحبه از طریق وبگاه این دانشگاه اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید