ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش 15 درصدی احکام بازنشستگان وزارت بهداشت تعیین تکلیف خواهد شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع بازنشستگان وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم اجرای قانون توسط این صندوق گفت: افزایش ۱۵درصدی احکام بازنشستگان وزارت بهداشت با حضور ۴بازنشسته کشوری که در همین جمع به عنوان نماینده شما و مشاور بنده انتخاب شده‌اند، تعیین تکلیف خواهد شد.
نعمت الله ترکی در جریان حضور تعدادی از بازنشستگان وزارت بهداشت در ساختمان مرکزی صندوق بازنشستگی کشوری، پس از شنیدن سخنان نمایندگان و تعدادی از بازنشستگان، گفت: نمایندگانی از بازنشستگان حاضر در این جمع که امروز طی احکامی به عنوان مشاور بنده منصوب می شوند، به اضافه کارشناسان حوزه فنی و حقوقی صندوق این مطالبات را بررسی حقوقی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات درخواستی و به حق بازنشستگان کشوری ازجمله ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه که موضوعات کلیدی است توسط این صندوق در حال پیگیری است، گفت: از شما بازنشستگان هم تقاضا دارم با توجه به اینکه قرار است این مواد قانونی در بررسی بودجه هفته آینده در صحن مجلس مطرح شود، با نمایندگان مجلس در استان خود گفتگو کرده تا فرآیند عملیاتی شدن آن تسریع شود.
وی با بیان اینکه «نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی و همین طور فراکسیون بازنشستگان پیگیر اجرای احکام بازنشستگان علوم پزشکی هستند»، افزود: رفع این مشکل مورد تاکید دکتر مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و ایشان دستور داده است که این مشکل سریعا حل و فصل شود.
ترکی با تاکید بر اینکه هیچ فردی دلسوزتر از خودمان برای ما نیست، گفت: همواره امکان برگزاری نشست و گفتگو وجود دارد و هر زمان که بازنشستگان بخواهند می‌توانند برای گفتگو با مدیران و کارشناسان به صندوق مراجعه کنند و درب این صندوق به روی هیچ بازنشسته ای بسته نخواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید