ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت از ۱۹ آذرماه آغاز به کار خواهد کرد.
دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» در چهارده بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌ساخت برگزار می‌شود.
«نفت و پتروشیمی»، «برق»، «الکترونیک و نرم‌افزار»، «عمران و ساختمان»، «مکانیک»، «شیمی و متالوژی»، «کشاورزی و محیط‌زیست»، «فیزیک پایه»، «تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مواد آزمایشگاهی»، «مهندسی پزشکی و زیست مواد»، «تجهیزات آزمون صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس» محورهای برگزاری این رویداد است.
مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به رسم هر ساله برگزاری این نمایشگاه، از حضور تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران ۱۵ کشور همسایه، چین، هند و اوراسیا میزبانی خواهد کرد و هزینه‌های جانبی اقامت چند روزه آنها در ایران را پوشش می‌دهد.
این هیات‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای دانش‌بنیان و ایران ساخت؛ نشست‌های رودررو با تولیدکنندگان و فناوران ایرانی فعال در حوزه ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز برگزار می‌کنند تا تعاملات و تبادلات فناورانه و تجاری میان ایران و این کشورها افزایش یابد.
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این نمایشگاه از ۱۹ آذر تا ۲۲ آذرماه برپا خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید