ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل پشتیبانی و حمایت امور پژوهشی وزارت علوم گفت: فعالیت رسمی شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران با ابلاغ اساسنامه مصوب شورای عتف توسط دبیر کل عتف تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.
دکتر یعقوب فتح‌الهی در پنجاه و هفتمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، با بیان این که تمام ظرفیت‌های شبکه آزمایشگاه‌های علمی وزارت علوم، شاعا، به شبکه ملی آزمایشگاه‌ها منتقل می‌شود، اظهار کرد: شبکه ملی آزمایشگاه‌ها زیر نظر شورای عالی عتف فعالیت می‌کند، فرابخشی است و هزینه‌های آن توسط شورای عالی عتف و از محل درآمدهای اختصاصی تامین می‌شود.
وی افزود: شبکه ملی آزمایشگاه‌ها یک شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مستقل دارد که برنامه‌های این شبکه را تصویب خواهد کرد و وزیر علوم ریاست این شورا را بر عهده خواهد داشت.
فتح‌الهی افزود: رییس شبکه ملی آزمایشگاه‌های علمی توسط دبیرکل عتف منصوب می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های علمی وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی در قالب این شبکه فعالیت خواهند کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تشکیل این شبکه در اشتراک‌گذاری تجهیزات و استفاده بهینه از امکانات یک تحول ایجاد کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید