ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

مجاز به انتخاب رشته هستندوعلاقه‌مند به انتخاب رشته محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

 

داوطلبان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود بوده که می بایست به ترتیب علاقه در فرم اینترنتی مربوطه وارد نمایند. راه دستیابی به این فرم وارد کردن اطلاعاتی نظیر شناسه و رمز کارت اعتباری، کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است که امکان ورود به سامانه انتخاب رشته را فراهم می کند.

با توجه به حساسیت اولویت بندی انتخاب های داوطلب در این مرحله متقاضیان باید نهایت دقت خود را به کار گرفته و قبل از تکمیل فرم اینترنتی، نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید