ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته علوم سلولی کاربردی، زیر مجموعه ای از طب بازساختی است که با استفاده از استانداردهای بین المللی در زمینه تولید و تکثیر، تمایز، فرآوری، آماده سازی و مشخصه یابی سلولها جهت استفاده در درمان بیماریها فعالیت دارد. در این علم بین رشته ای دانش آموختگان قادر به آموزش، پژوهش و به کارگیری سلولها با استفاده از علوم مرتبط از جمله مهندسی ژنتیک و مهندسی سلول و پروتئومیکس در درمان بیماری های مختلف، در تیم درمان و تحت نظارت پزشک مسئول فعالیت خواهند نمود.
پیش بینی می شود در ده سال آینده کشور با تولید محصولات و خدمات حاصل از این رشته در زمره چند کشور برتر منطقه و از کشورهای مطرح دنیا باشد.
رسالت اصلی این دوره تربیت نیروهای متخصص و آگاه به مسائل علمی و عملی روز، توانمند، مسئولیت پذیر و متعهد در زمینه های مختلف علوم سلولی کاربردی است.
دانش آموختگان دوره دکتری تخصصی رشته علوم سلولی کاربردی در نقشهای آموزشی، پژوهشی، خدماتی و تولیدی در جامعه انجام وظیفه می کنند.
دانش آموختگان این دوره می توانند در تیم سلامت، در مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاههای دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز درمانی و بیمارستانی و شرکتهای دانش بنیان و بانک های سلولی به عنوان محقق، عضو هیئت علمی، مدیر تولید، مسئول فنی پس از تایید مراجع ذی صلاح و در بخشهای تحقیق و توسعه و در زمینه تولید سلول و فرآورده های سلولی در بخشهای دولتی و غیر دولتی جذب شده و خدمت نمایند.

 

 مطالب مرتبط:

درباره رشته علوم سلولی کاربردی
مصاحبه صوتی با رتبه برتر دکتری سلولی کاربردی
کلاس کنکور دکتری علوم سلولی کاربردی
جزوات نفرات برتر دکتری علوم سلولی و کاربردی
آزمون های کشوری دکتری علوم سلولی کاربردی
ظرفیت پذیرش دکتری علوم سلولی کاربردی
مدارک مورد پذیرش دکتری علوم سلولی کاربردی
مواد امتحانی و ضرایب مربوطه علوم سلولی کاربردی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید