ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه دکتری سال 95 از 16 فروردین ماه و همچنین اعلام زمان انتخاب رشته محل خبر داد.


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 تعداد 458 هزار و 253 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 67 هزار و 432 نفر زن و 90 هزار 821 نفر مرد بودند که از این تعداد ثبت نام کننده 127هزار و 724 نفر در جلسه آزمون حاضر و 30 هزار و 529 داوطلب غایب بودند.

 

وی افزود: به منظور فرصت بیشتر به داوطلبان و دانشگاهها برای ارزیابی تخصصی نتایج آزمون زودتر از زمان اعلام شده یعنی از روز دوشنبه 16 فرودین به صورت کارنامه و در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

توکلی در ادامه گفت: داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات نسبت به رویت کارنامه اولیه، پرینت خود را تهیه کنند.همچنین داوطلبانی که دارای نمره کل تراز نهایی مثبت باشند، می‌توانند مطابق ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای که روز 14فرودین ماه منتشر می‌شود در مرحله‌ی انتخاب کد رشته محل شرکت کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از روز سه شنبه 17 فرودین ماه تا روز شنبه 21 فروردین 95 برای انتخاب رشته محل به سایت سازمان سنجش مراجعه و با انتخاب 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های امتحانی انتخاب رشته‌ی خود را انجام دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید