ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
طبق مصوبه تصویب نشده مجلس درصد امتیاز آزمون کتبی نسبت به امتیاز مصاحبه دکتری
درحال تغییر است و دانشگاههای پذیرنده دانشجو، مصاحبه کننده آزمون شفاهی میباشند .

تغییرات اساسی جدید منوط به تصویب مجلس شورای اسلامی است.برگزاری آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت درهفتم مردادماه قطعی است و دانشجویان ترم آخر که تا31 ضهریور 95 فارغ التحصیل میشوند مجاز به شرکت دراین آزمون میباشند .
.معاون آموزشی وزارت بهداشت درخصوص مناطق آمایشی گفت : آمایش سرزمینی فرصتی استثنایی برای گسترش و ساماندهی آموزش علوم پزشکی کشور است.
دکتر لاریجانی بر لزوم رصد اسناد بالادستی نظام سلامت برای پیشبرد تحول در آموزش علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید مسیر حرکت خود را مشخص کنند و با بصیرت به سمت ارتقای آموزش علوم پزشکی حرکت کنند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ماموریت روشنی بر اساس مطالعات انجام شده در حوزه آموزش علوم پزشکی احصا و به مناطق آمایشی و دانشگاهها سپرده شده است. هدف این است که دانشگاهها ضمن انجام امور مرتبط در یک یا چند حوزه تمرکز بیشتری داشته باشند و ضمن اینکه خود را در این حوزه ارتقاء می دهند، این برنامه ها را در سطح کشور نیز پیش ببرند.
دکتر لاریجانی با بیان حمایت معاونت آموزشی از برنامه دانشگاه ها در راستای ماموریت های واسپاری شده افزود: آمایش سرزمینی یک دستاورد بزرگ برای وزارت بهداشت است و موجب ساماندهی آموزش عالی سلامت کشور شده است.
معاون آموزشی وزار بهداشت بر لزوم استفاده مناسب دانشگاهها از بستر آمایش سرزمینی تاکید کرد و اظهار داشت: باید شبکه همکاری درون مناطق آمایشی وسعت بیشتری پیدا کند و دانشگاه ها و دانشکده¬های مستقر در مناطق با هم تعامل مناسب داشته باشند.
وی اضافه کرد: دانشگاه ها و دانشکده های کوچک مناطق باید توسط دانشگاه های همان منطقه تقویت شوند و مسائل آموزشی مناطق باید درون منطقه بررسی و حل شود.
دکتر لاریجانی گفت: آمایش سرزمینی آموزش علوم پزشکی مصوبه ای بسیار مهم و اثرگذار است که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است. این فرصتی طلایی برای نظام سلامت کشور است که علیرغم چالش های موجود باید از آن استفاده شود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: پس از اجرای الگوی آمایش سرزمینی در سال جاری،‌ این الگو می تواند مورد بازبینی قرار گیرد و امیدواریم با همکاری و تعامل بین حوزه آموزش و سایر حوزه ها، شاهد حرکتی یکپارچه در سطح کشور باشیم.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید