ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

درخواست برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده

 

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان آموزش متوسطه و روسای ادارات مشاوراستانهای سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: امسال وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.
فانی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معظم گفت: روز 13 اردیبهشت تعدادی از دانشجو معلمان در حضور مقام معظم رهبری سوگندنامه معلمی را قرائت خواهند کرد.
وی ادامه خواهد داد: متن این سوگندنامه در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده و از مهرماه سال تحصیلی 96-95 تعدادی از دانشجو معلمان وارد مدارس شده و عملا به عنوان همکاری به تدریس مشغول می شوند.
وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی فرهنگیان نیز بیان کرد: ادامه رتبه بندی همکارانی که از لحاظ قانونی می توانند رتبه بندی شوند در سال جاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون بیش از 158 هزار داوطلب ثبت نام کرده بودند گفت: نتایج نهایی این آزمون شهریور اعلام می شود.
وی افزود: درخواست برگزاری آزمون استخدامی و جذب 10 هزار نفر در آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کرده ایم و در تلاشیم در صورت تصویب نهایی آن آزمون زودتر از سال گذشته برگزار شود.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعداد 10 هزار نفر دیگر از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند و دوره های تربیت حرفه ای معلمی را می گذرانند.

نمونه سوالات آموزش و پرورش آزمونهای استخدامی

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید