ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه علوم پایه اساس و رکن دانشگاه های علوم پزشکی است بر لزوم توجه ویژه به علوم پایه تاکید کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که علوم پایه پزشکی همزمان با علوم بالینی گسترش یابند.

 

دکتر لاریجانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری شاهد اقدامات نوینی در حوزه آموزش علوم پزشکی کشور هستیم و برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در راستای ارتقای پاسخگویی در آموزش علوم پزشکی کشور تدوین شده و در بستر مناطق آمایشی کشور در حال اجرا است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان کرد: حال که چنین فرصتی در حوزه آموزش علوم پزشکی فراهم شده لازم است باتوجه به برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی نقشه راه روشنی برای علوم پایه پزشکی تدوین گردد.

دکتر لاریجانی حضور اساتید سیاستگذاری سلامت کشور در حوزه علوم پایه پزشکی را به عنوان فرصتی مغتنم در این حوزه برشمرد و گفت: این گروه باتوجه به شناختی از حیطه کاری و مسائل دبیرخانه دارند می توانند نقشه راه روشنی را برای حوزه علوم پایه پزشکی تدوین نمایند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ترسیم نقشه راه ارتباط علوم پایه و بالینی را از دیگر مواردی ذکر کرد که باید در بحث تحول در آموزش علوم پزشکی به آن توجه شود و افزود: علوم پایه پزشکی نقشی کلیدی و پایه ای در دانشگاههای علوم پزشکی کشور دارند و ارتقاء این علوم و ارتباط مستمر آن با علوم بالینی از ملزومات تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی کشور است.

دکتر لاریجانی افزود: انتظار این است که کارگروه های ویژه ای در شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تشکیل شود و دبیرخانه از طریق این کارگروه ها ماموریت های سپرده شده در حوزه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی را دنبال نماید.

معاون آموزشی وزارت بهداشت شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی را نماینده معاونت آموزشی در حوزه علوم پایه ذکر کرد و گفت: امیدواریم همکاران ما در حوزه علوم پایه با توجه به گفتمانی که درخصوص تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی ایجاد شده است،‌ گام های موثری را در راستای این برنامه ها برداشته و ترجمان این برنامه ها را در حوزه علوم پایه تدوین و اجرایی نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (مچتبی)

      ای کاش بی برنامه و بی پیش بینی بازار کار و جذب فارق التحصیلان در مقاطع دکترا و ارشد دانشجو نگیرن.
      از طرف :یک بیوشیمیست بی انگیزه شغلی در کشور

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید